MS Windows
briani 27239
tidsbegrænsning til børn??
Fra : henriksen

Dato : 25-01-06 16:14

Hej.
Kan man lave en tidsbegrænsning på et windows logon.. da jeg har 3 børn og
kun 2 pc`er
ville det være smart hvis de kunne få hver deres logon som man kunne sætte
til kun at kunne være aktiv i f.eks 1 time om dagen..(ellers sidder de der
5-6 timer hver)..

Mvh
Tommy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-01-06 18:43

"henriksen" <(ikke dette)kongovej@tele2adsl.dk> skrev:

>Kan man lave en tidsbegrænsning på et windows logon.. da jeg har 3 børn og
>kun 2 pc`er

Hvilken windowsversion drejer det sig om?
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : henriksen

Dato : 25-01-06 18:58

det er windows xp sp2

Fra : jda

Dato : 26-01-06 18:58

On Wed, 25 Jan 2006 18:57:49 +0100, henriksen came up with this fine idea
in dk.edb.system.ms-windows:

> det er windows xp sp2

Er det Pro eller Home?

--