MS Windows
briani 27239
Media Center og TV2 Sputnik?
Fra : Gimmer

Dato : 19-01-06 11:04

Hej
Jeg har installeret MCE og det virker perfekt - eller rette alt undtagen Tv2
sputnik
Sputnik virkede i starten, men nu kan jeg komme ind i oversigten hvor jeg
kan vælge film eller tv, hvis jeg så vælger film bliver skærmen bare blå,
altså ikke sådan som en blue screen error, mere bare sådan der er ikke noget
på den, hvsi jeg så laver en alt tab kan jeg kort se at den har loaded det
den skal, men viser det bare ikke....
Hvad er nu det?
nogle ideer til at få det skidt løst?
vh Lars

Fra : Kim

Dato : 20-01-06 06:40

"Gimmer" <Gimmer[REMOVE]@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget på den, hvsi jeg så laver en alt tab kan jeg kort se at den har
> loaded det den skal, men viser det bare ikke....

Måske har du ikke din driver til grafikkortet , installeret korekt

Fra : Gimmer

Dato : 20-01-06 14:25

"Kim" <kim014@mail.dk> wrote in message

> Måske har du ikke din driver til grafikkortet , installeret korekt

Jeg har prøvet at geninstallere dem, men stadig intet resultat. Det mest
mærkelige er at jeg kan sagtens vælge tv og se det.... men den gider altså
ikke lade mig se menuen ved film - sort!
vh LArs