MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
"Pludselig" power-off ved genstart, log af~
Fra : Joseph Pistone

Dato : 11-01-06 18:09

Hej gruppe!

Jeg har det lidt underlige problem, at når jeg enten skal genstarte, logge
af (bruges dog aldrig) eller lukke computeren, så er det som om den bare
tager strømmen og genstarter, og det er faktisk ligemeget hvilken af
mulighederne jeg vælger.

Som i måske nok kan forstå er der ret irriterende når man beder den om at
lukke computeren. Det er ikke konsekvent at den gør det, men ofte. Jeg vil
vel sige i ca. 50% af tilfældende eller måske mere. Derudover gør det jo
også at computeren bliver lukket ukorrekt ned.

Jeg tænker om det kan være noget i min bios der kan være galt? Jeg har
ihvertfald ikke selv kunnet løse gåden. Jeg benytter Windows 2000 som nævnt
i overskriften. Hvis yderligere info er nødvendigt om problemet eller
hardwaren må i skrive hvilken, og jeg vil efter bedste evne prøve at finde
ud af det.

Håber i kan hjælpe, det er efterhånden et større irritationsmoment.

De bedste hilsner
J. Pistone