MS Windows
briani 27239
Win XP home OEM
Fra : Tomas Linnet

Dato : 03-01-06 22:32

Hey NG

Går og overvejer at opgradere min efterhånden aldrene PC. Hvad må jeg skifte
uden min XP Home OEM tror det er en ny PC og derfor nægter mig at aktivere
igen??
Kunne jo nok komme i tanke om at smide en ny professor og et nyt grafikkort
i den, går det??

-Tomas
Bemærk fejl i email..

Fra : hcma

Dato : 03-01-06 22:50

"Tomas Linnet" <tomasane@FJERNemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> aktivere igen??
> Kunne jo nok komme i tanke om at smide en ny professor og et nyt

ny cpu + nyt grafikkort kræver reaktivering, men det plejer at være uden
problemer.
m v h
hcma

Fra : Tomas Linnet

Dato : 04-01-06 20:17

"hcma" <hcma@hcma.dk> skrev i en meddelelse

> "Tomas Linnet" <tomasane@FJERNemail.dk> skrev i en meddelelse

> ny cpu + nyt grafikkort kræver reaktivering, men det plejer at være uden
> [...]

OK, takker

-Tomas