MS Windows
briani 27239
Microsoft update
Fra : Jack

Dato : 03-01-06 20:45

For ikke sååå længe siden endda, var der en her der gav en link til den
"nye" Windows update her, og jeg var derinde og fik ved den lejlighed et nyt
ikon i startmenuen til W.U.

Det smarte var, at man jo der får tjekket alt Microsoft.. Office osv. på
samme tid.

Efter en lille genetablering via Ghost, er jeg tilbage til den gamle. Der
burde komme forespørgsel om validate af software og så ny Windows installer,
med efterfølgende resultat, at jeg så var der igen.. Men nej Hvad gør
jeg lige ved det.

Hvis det skulle betyde noget i denne forbindelse, så er det Xp pro Sp2

Jack

Fra : Fjollefrans

Dato : 03-01-06 21:52

> [...]
> Hvad gør jeg lige ved det.
>
> Hvis det skulle betyde noget i denne forbindelse, så er det Xp pro Sp2

mon ikke det var http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/

- FF

Fra : Jack

Dato : 04-01-06 00:13

"Fjollefrans" <eksisterernokikkevel@hotmail.com> skrev >
> mon ikke det var http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/

Det var jo lige det det var Takker

Fra : Thïngmand

Dato : 04-01-06 16:58

Til en anden gang er der et link til Microsoft Update fra den "gamle"
Windows Update...

--
Thïngmand
www.thingmand.dk