MS Windows
briani 27239
windows driller
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 30-12-05 02:00

min maskine genstarter en masse gange når jeg åbner for enten denne computer
eller stifinder ... dvs. det er kun nogle gange at den gør det, men det er
ved at irretere mig meget

winXP pro dk sp2

hvad kan være problemet ?

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Hagar

Dato : 30-12-05 02:07

"Johnny B [2000]" <johnnyb2000@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤
> slet FJERNDETTE i mailadr. for direkte mail

Hvad har du prøvet for at afhjælpe problemet. Det kan være nogle stygge
filer du har fået, så er det et spy-program du skal bruge. Hvad med dit
grafikkort, det kan blive for varm hvis kølingen ikke er god nok.

Hagar

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 30-12-05 10:48

har kørt Ccleaner, spy-bot og AVG kørende i baggrunden

er der prog. der er bedre til at "finde fejl og fjerne" dem ???

grafikkortet kan klarer at spille BF2SF og CS:S i flere timer uden probs
(7800GTX)

måske det er en "på-tide-du-laver-en-geninstall-af-din-pc-drilleting" jeg
har fået

Fra : Hagar

Dato : 30-12-05 11:14

> [...]
> ¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤
> slet FJERNDETTE i mailadr. for direkte mail

Gå til siden her http://netscape.com.com/3001-8022_4-10484307.html?idl=n
spol ned til bunden og find den der hedder Ad-Aware. Hen den, den er gratis
og kør den.

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 31-12-05 01:57

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> filer du har fået, så er det et spy-program du skal bruge. Hvad med dit
> grafikkort, det kan blive for varm hvis kølingen ikke er god nok.

Det kræver vist ikke specielt meget af grafikkort at åben stifinder eller
denne komputer

Jeg har set noget lignende med forkert drivere/codeks til CD-rom/
DVD drev installeret og skive i et af drevene - bare et skud i tågen.

Det tog mig adskillige timer hos en kammerat inden jeg fandt ud af, at
det var for det første et DVD drev som blev set om et CD-rom drev
og at drevet manglede eller brugte nogle inkompatible video-codeks.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-12-05 03:34

Den 30-12-05 01.59 skrev Johnny B [2000] følgende:
> min maskine genstarter en masse gange når jeg åbner for enten denne computer
> eller stifinder ... dvs. det er kun nogle gange at den gør det, men det er
> ved at irretere mig meget

Start i fejlsikret tilstand og slå automatisk genstart fra, så får du en
blå skærm med en fejlmeddelelse, der kan hjælpe med at finde årsagen. Du
kan poste fejlmeddelelsen her, eller du kan bruge den til at søge på
Google..

Du kan finde hjælp til brugen af fejlsikret tilstand og deaktivering af
automatisk genstart her:
http://kimludvigsen.dk/tips-windows-fejlsikret.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Instant Converter lader dig omregne forskellige måleenheder, for

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 30-12-05 10:52

i logbogen skriver den :

Fejlkode 0000009c, parameter 1 00000004, parameter 2 80545ff0, parameter 3
b2000000, parameter 4 00070f0f.

Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på

(Data i bite) :

0000: 53 79 73 74 65 6d 20 45 System E
0008: 72 72 6f 72 20 20 45 72 rror Er
0010: 72 6f 72 20 63 6f 64 65 ror code
0018: 20 30 30 30 30 30 30 39 0000009
0020: 63 20 20 50 61 72 61 6d c Param
0028: 65 74 65 72 73 20 30 30 eters 00
0030: 30 30 30 30 30 34 2c 20 000004,
0038: 38 30 35 34 35 66 66 30 80545ff0
0040: 2c 20 62 32 30 30 30 30 , b20000
0048: 30 30 2c 20 30 30 30 37 00, 0007
0050: 30 66 30 66 0f0f

(Data i Word) :

0000: 74737953 45206d65 726f7272 72452020
0010: 20726f72 65646f63 30303020 39303030
0020: 50202063 6d617261 72657465 30302073
0030: 30303030 202c3430 34353038 30666635
0040: 3262202c 30303030 202c3030 37303030
0050: 66306630

og jeg har ikke den fjerneste ide om hvad alt dette betyder

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-12-05 11:23

Den 30-12-05 10.51 skrev Johnny B [2000] følgende:
> i logbogen skriver den :
>
> Fejlkode 0000009c, parameter 1 00000004, parameter 2 80545ff0, parameter 3
> b2000000, parameter 4 00070f0f.

Det er en hardware fejl, der desværre ikke er så nem at stedfæste. Den
kan opstå hvis computeren bliver for varm, hvis der er fejl i ram, hvis
du har overclocked computeren eller hvis der er fejl i andet hardware.

Hvis du ikke har tilsluttet ny hardware for nylig, ville jeg i første
omgang koncentrere mig om varmen og rammen. Har du to ramstænger, så
prøv at fjerne en af dem.

Du kan også prøve at tjekke rammen med Memtest86. Computeren skal bootes
med Memtest på en diskette eller cd-rom, og det kan være ret tidskrævende:
http://www.memtest86.com

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lav flotte fotoalbum til hjemmesiden med JAlbum.