MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
slettet fil
Fra : Eigil

Dato : 22-12-05 11:50

Jeg er kommet til at slette en mpeg-fil, som jeg gerne vil have gendannet.
Jeg har prøvet med PC Inspector,men den understøtter tilsyneladebde ikke
mpeg.
Er der nogen der kender et andet program, der kan gendanne sådan en fil?

venlig hilsen Eigil

--

Venlig hilsen
Eigil Bramsen

Fra : Asle Bjerva

Dato : 22-12-05 12:59

"Eigil" <ef@dsa.dk> skrev i melding
> [...]
> mpeg.
> Er der nogen der kender et andet program, der kan gendanne sådan en fil?

Her er to:

http://www.datarescue.com/photorescue/ Har reddet flere "nær-katatrofer"
for meg, GLIMRENDE gratis å prøve recovery, hvis programmet klarer recovery
må det kjøpes for å låse opp for selve recoveryen. Finner langt mer enn PC
Inspector.

http://www.recovermyfiles.com/ Har jeg ikke brukt, men hjemmesiden oppgir
recovery av mpeg. Shareware.
--