MS Windows
briani 27239
XP Home: Installering af WINDOWS fax bliv~
Fra : ikj

Dato : 07-12-05 13:34

Efter formattering vil jeg igen installere fax programmet i min XP Home og
bruger hertil original CD-Rom

Så kommer meddelsen:Installationsprogrammet kan ikke kopiere filer:
fxssvc.exe og andre gange: fxsperf.dll
derefter
Kontroller, at nedenfor angivne placering er korrekt eller ret den og indsæt
Windows Home Edition Service Pack 2-cd i det drev du angiver:
Kopier filen fra: c:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386

Jeg har derfor indsat SP2-cdèn og ændret placeringen til: Kopier filen fra:
D:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386 men det hjælper ikke

Jeg har tidligere kunnet installere faxprogrammet uden problemer

Hvad er gået galt??

Google fortæller at jeg frit kan downloade filen: fxsperf.dll men inden jeg
begynder at eksperimentere med noget jeg ikke har forstand på, spørger jeg
gruppen om dette er/kan være en løsning på mit problem.??

mvh IKJ

Fra : ///M

Dato : 07-12-05 14:52

ikj wrote:
> [...]
> indsæt Windows Home Edition Service Pack 2-cd i det drev du angiver:
> Kopier filen fra: c:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386

Typisk betyder det at cd'en ikke kan læses af fysiske årsager, såsom
fedtpletter, dårligt drev m.v.

> [...]
> inden jeg begynder at eksperimentere med noget jeg ikke har forstand
> på, spørger jeg gruppen om dette er/kan være en løsning på mit

Det kan du roligt gøre, ellers lån en cd eller kopier din originale cd til
en ny.

///M

Fra : ikj

Dato : 10-12-05 16:19

> Det kan du roligt gøre, ellers lån en cd eller kopier din originale cd til
> en ny.
> Mvh
> ///M

Tak for svaret fra M

Jeg har prøvet det foreslåede, men endnu er det ikke lykkedes.
Forsøgene fortsætter dog ufortrødent og finder nok ud af det henad vejen.

hilsen og tak
IKJ