MS Windows
briani 27239
Automatisk CD Backup?
Fra : Ukendt

Dato : 23-11-05 23:12

Hey!

Jeg skal regelmæssig tage cd backup af nogle program filer på en computer,
det er de samme filer hver gang. Derfor ville jeg gerne kunne gøre dette ved
et enkelt klik på et ikon.

Kan dette lade sig gøre?

Jeg køre Windows XP Pro, og har Nero burning rom 5...

Mvh
Aksel Spandet

Fra : Asle Bjerva

Dato : 24-11-05 13:02

"Aksel Spandet" <akselspandetSNABEL-Ahotmail.com> skrev i melding
> [...]
> et enkelt klik på et ikon.
>
> Kan dette lade sig gøre?
>
> Jeg køre Windows XP Pro, og har Nero burning rom 5...

Hvis du oppgraderer din Nero, til for eks. versjon 7, følger programmet
"BackItUp" med.
Det dekker alle dine behov for backup.
Oppgradering til versjon 7 kan anbefales.

Backupprogram finnes også på versjon 6 av Nero.
--
Asle Bjerva, Oslo
E-post: asle.bjerva.at.oslo.online.no

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-05 15:20

Hey!

> [...]
> Det dekker alle dine behov for backup.
> Oppgradering til versjon 7 kan anbefales.
>
> Backupprogram finnes også på versjon 6 av Nero.

Jeg har selv nero 6 på min pc.... Programmet virker såmænd egentlig fint
nok... Men kan ikke lige se at det kan indstilles til at det hele gøre
automatisk, ved et klik på et ikon fra skrivebordet...
Dette ville jeg gerne kunne, da det helst skal være så simpelt som mulig.
Ret mig endeligt hvis det er muligt....?

Mvh
Aksel Spandet

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-11-05 19:02

Aksel Spandet wrote:
> [...]
> Dette ville jeg gerne kunne, da det helst skal være så simpelt
> som mulig. Ret mig endeligt hvis det er muligt....?

Åben Nero -> Vælg den funktion du vil brænde (fx data cd) ->
Tilføj filerne -> Vælg Gem Som og angiv at gemme filen på
skrivebordet... Næste gang der skal tages backup, dobbeltklikker
du bare på filen...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : J

Dato : 27-11-05 02:13

Mikael Nørrelund Andersen wrote:

> Åben Nero -> Vælg den funktion du vil brænde (fx data cd) -> Tilføj
> filerne -> Vælg Gem Som og angiv at gemme filen på skrivebordet... Næste
> gang der skal tages backup, dobbeltklikker du bare på filen...

Virker det også med mapper?
Så man bare kunne have en Rewriteable DVD siddende i, og så bare lade
den lave backup engang imellem på den samme DVD.

/Jan

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-11-05 19:00

J wrote:

> Virker det også med mapper?

Han skrev at det var de samme filer hver gang, det _ved_ jeg
virker, men mapper det må du prøv dig frem med...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-11-05 12:13

> [...]

> det er de samme filer hver gang. Derfor ville jeg gerne kunne gøre dette

Hvis din cd brænder har Mount Rainer support, så burde det vel kunne lade
sig gøre med en almindelig bat fil. Men jeg er ikke helt sikker, om det
virker i dos.

Claus

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-11-05 01:03

Aksel Spandet skrev:

> [...]
>det er de samme filer hver gang. Derfor ville jeg gerne kunne gøre dette

http://www.commandburner.com lav så en batch til den, og en genvej til
batchen

--
Ivan V. Klattrup