MS Windows
briani 27239
Opdatering af Windows XP Home
Fra : TJR

Dato : 11-11-05 13:49

Jeg henter løbende de opdateringer til xp som kommer, men skal/bør man
alligelvel installere SR 1 og 2?

mvh
Torben

Fra : GB

Dato : 11-11-05 15:43

TJR <killerbee@mail.tele.dk> wrote in

> Jeg henter løbende de opdateringer til xp som kommer, men skal/bør man
> alligelvel installere SR 1 og 2?

Ja, selvfølgelig. Men du kan nøjes med SP2, den indeholder alle
opgraderinger fra SP1.

Desuden giver SP2 adgang til flere opdateringer.

GB

Fra : Klaus H

Dato : 11-11-05 15:43

"TJR" <killerbee@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg henter løbende de opdateringer til xp som kommer, men skal/bør man
> alligelvel installere SR 1 og 2?
>
> mvh
> Torben

Hvis du løbende har opdateret, har du vel også installeret SP1 og 2.

Klaus H

Fra : Ricko.

Dato : 11-11-05 16:33

"Klaus H" <nyheder@6705e.dk> skrev i en meddelelse

> "TJR" <killerbee@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du løbende har opdateret, har du vel også installeret SP1 og 2.
>
> Klaus H
Ja det skulle man da mene , for ellers er der jo ikke noget at hente ,

Fra : Gunnar

Dato : 11-11-05 17:59

> Hvis du løbende har opdateret, har du vel også installeret SP1 og 2.

Hej.
Hvis du er i tvivl, så gå til - denne computer - og vælg egenskaber
så står der på sider om det er sp1 eller sp2
Gunnar

Fra : TJR

Dato : 11-11-05 18:42

On Fri, 11 Nov 2005 17:59:16 +0100, "Gunnar" <g.grooss@oncable.dk>
wrote:

>Hej.
>Hvis du er i tvivl, så gå til - denne computer - og vælg egenskaber
>så står der på sider om det er sp1 eller sp2
>Gunnar

Tak for oplysningen - den siger at jeg allerede har SR 2 installeret -
så er der jo slet inge problemmer.
TJR

Fra : TJR

Dato : 11-11-05 18:40

On Fri, 11 Nov 2005 15:42:40 +0100, "Klaus H" <nyheder@6705e.dk>
wrote:

>"TJR" <killerbee@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Hvis du løbende har opdateret, har du vel også installeret SP1 og 2.
>
>Klaus H

Med løbende opdateringer, så mener jeg dem som Windows update selv
henter.
TJR