MS Windows
briani 27239
Et program til at finde ens filer på sin H~
Fra : allan

Dato : 10-11-05 07:20

Jeg har en ven som på sin harddisk at et hav af backupper af mange
forskellige filer liggende i et hav forskellige biblioteker, jeg mindes at
der findes et program der kan gennemsøge en HD og finde dobletter og slette
disse hvor finder jeg dette program?

Med venlig hilsen
Allan S. Kristiansen

http://www.emme.dk/hvader.html vil du vide hvad en Weblog er?