PowerPoint
Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 23-01-06 18:29

Hej

Et lille mysterium søges løst.

Jeg har PowerPoint installeret på 2 forskellige maskiner,
1 med XP Home og 1 med XP pro.

Jeg har på begge maskiner den samme præsentation liggende på skrivebordet.

På den ene maskine, går diasshowet umiddelbart i gang ved dobbeltklik på
ikonen.
På den anden, åbnes selve "arbejdsprogrammet" og jeg må taste F5 for at
vise showet.

Hvorfor denne forskel ?

Venlig hilsen Jørgen Carlsen

Fra : Jan Kronsell

Dato : 23-01-06 19:08

"Jørgen Carlsen" <jcarl@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikonen.
> På den anden, åbnes selve "arbejdsprogrammet" og jeg må taste F5 for at

Umiddelbart lyder det som om præsentationene er gemt som præsentation på den
ene pc og som diasshow på den anden.

Jan