Økonomi søger skabolon
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 17-01-06 12:31

Hejsa
håber at de er den rigtige NG.
jeg søger efter en skabolen hvor man kan indtaste når man har været ude og
handle ind.
fx dato og hvor og hvad man har købt.
har prøvet at kikke lidt på excel.
der blive ikke så godt syndes jeg men har heller ikek så meget tjek på det.
bruger i sådan nå i har handlet ind, hvad for et program bruger i ??
og kan man få lidt fiduser eller måske en skabolen af jer
behøves ikke at værer i excel.
har office 2003 pakken

Thomas

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 17-01-06 22:57

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruger i sådan nå i har handlet ind, hvad for et program bruger i ??
> og kan man få lidt fiduser eller måske en skabolen af jer

Hej du kan prøve om du kan finde noget her.
http://office.microsoft.com/da-dk/templates/default.aspx

vh / Bc