Smtp-server fra udlandet
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 13-01-06 17:47

Hej.
Jeg har en god ven der er ved at etablere sig som selvstændig i Spanien.
Hans udbyder i Spanien, Telefonica, tilbyder ikke smtp-server til folk der
ikke har webhotel hos dem, og han har har købt et domæne/webhotel herhjemme.
Er der nogen smtp-servere man kan få adgang til, evt. mod betaling?

--

Med venlig campinghilsen
Erik Nielsen - Odense.

Fra : Klaus H

Dato : 13-01-06 20:48

"Erik M. Nielsen" <genealogiSPAMFILTER@antispam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Med venlig campinghilsen
> Erik Nielsen - Odense.
> Hobby 495 Excelent Ufe - Peugeot 406 2.0 ST - TomTom navigation.
Hvis hans port 25 er åben, kan han vel bruge den der hører til webhotellet?

Klaus H

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 13-01-06 22:54

"Klaus H" <nyheder@6705e.dk> wrote in message

> Hvis hans port 25 er åben, kan han vel bruge den der hører til
> webhotellet?
>
> Klaus H
Desværre. Domænet ligger hos mondo.dk som ikke tilbyder en smtp-løsning.
Se http://www.mondo.dk/Hotel+Services/Support/pop3.htm
Hvad gør man så?

Fra : Klaus H

Dato : 14-01-06 00:52

> Desværre. Domænet ligger hos mondo.dk som ikke tilbyder en smtp-løsning.
> Se http://www.mondo.dk/Hotel+Services/Support/pop3.htm
> Hvad gør man så?
Flytter til et hotel der gør.

Klaus H

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 14-01-06 08:56

"Klaus H" <nyheder@6705e.dk> wrote in message
> Flytter til et hotel der gør.
>
> Klaus H

Synes ikke lige det svar er særlig hjælpsomt i forhold til mit oprindelige
indlæg. Men tak for din store indsats.

Fra : Klaus H

Dato : 14-01-06 09:10

> [...]
>
> Med venlig campinghilsen
> Erik Nielsen - Odense.
> Hobby 495 Excelent Ufe - Peugeot 406 2.0 ST - TomTom navigation.
Det er i orden. Det er alligevel et svar uden garanti.
Jeg mener bare, at hvis man har eget domæne ved et hotel der ikke tilbyder
SMTP-brug, så kan man da bare flyttet domænet til et hotel der gør.
Jeg bruger selv b-one og har ingen problemer med det.

Klaus H

Fra : JR

Dato : 14-01-06 10:05

Hej Klaus

Ved ikke om det dur!
Opret et TDC (modem) abonnement af den type hvor man betaler ved opkald
Herved får han adgangsrettigheder til TDC SMTP server.
Mailprogrammet sættes op til at hente mail fra en server og sende på en
anden (der findes masser af vejledninger til dette på nettet)
TDC kræver nok at der med jævne mellemrum "betales" for ydelses i form af
anvendelse af modemopkoblingen.

mvh
/Johnny

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 13-01-06 22:54

Fra : Arne Larsen

Dato : 14-01-06 12:01

hej,
Jeg vil godt være med til en handel om det mailserver, jeg har min egen..

Hilsen
Arne Larsen

Min mailserver er på http://mail.anlsoft.dk:1000