Outlook 2003: stor mail "hænger" i udbakke
Fra : Søren Midtiby

Dato : 13-01-06 17:15

Én af mine bekendte har en mail på 29 MB hængende i udbakken i Microsoft
Outlook 2003, den kommer ikke videre ved egen hjælp
..
Vi vil gerne have den slettet.

Vi har prøvet: slet, flyt, program-stop og -start, reboot.

Vi har ringet til: TDC, Microsoft, pc-butikken, hardware-tekniker m.fl.

Alt sammen uden held!

Har nogen af jer et godt bud?

På forhånd tak!

Mvh

Søren Midtiby

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-06 09:11

Hej Søren,

Har du prøvet at tage netforbindesen fra computeren inden du starter
Outlook? På den måde vil den ikke have nogen forbindelse at sende
mailen gennem, og derved fryse grundet fejl i forsendelsen.

Hvis problemet var at outlook hang inden du havde mulighed for at
slette mailen (måske vil den ikke slette når den sender), så er der
chance for at du kan slette den når den ikke er forbundet til nettet.

Fra : Søren Midtiby

Dato : 20-01-06 18:44

Tak for svaret.

Min bekendte ringede til Microsoft og betalte dem 600 kr. for at få løst
problemet via telefonen.
Det tog 3 minutter; men han kan desværre ikke huske, hvad løsningen var!!!!!

Mvh

Søren.