Autosvar i Outlook Express?
Fra : JCE

Dato : 13-01-06 12:15

Jeg skal på ferie, men hvordan er det lige jeg laver et autosvar til dem der
sender mig mail?
Jens

Fra : Kyndsberg

Dato : 13-01-06 12:21

Hvordan du gør, ved jeg ikke lige på stående fod, men har du tænkt
dig at lade din computer blive stående tændt? Hvis din computer er
slukket kan OE jo ikke sende en mail retur - så det er noget du
administrerer på dit webhotel.

MVH/Kasper

Fra : JCE

Dato : 13-01-06 12:54

"Kyndsberg" <spam@kyndsberg.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg har overvejet netop om det kan lade sig gøre.... Men det kan det så ikke
kan jeg høre.

Fra : JCE

Dato : 13-01-06 12:59

[...]

Har oprettet det via Cybercity nu

Fra : *** Calle ***

Dato : 13-01-06 20:37

JCE wrote:
> [...]
> dig at lade din computer blive stående tændt? Hvis din computer er
> slukket kan OE jo ikke sende en mail retur - så det er noget du

meget dum ide. Får du f.eks SPAM på adressen, og du sender autosvar tilbage,
så ved de at adressen er aktiv, og du får endnu mere SPAM!!! ;-(
--
*** Calle ***

Fra : Kyndsberg

Dato : 13-01-06 23:44

> meget dum ide. Får du f.eks SPAM på adressen, og du sender
> autosvar tilbage, så ved de at adressen er aktiv, og du får endnu
> mere SPAM!!! ;-(

Det jeg synes er irriterende er, at de mailinglister folk er tilmeldt
også får sådan en mail retur. Hvis man bruger en mailingliste som
diskussionsforum vil alle modtagere hver gang en mail sendes rundt
blive bekendtgjort med, at vedkommende er på ferie.

Set over 14 dage kan det blive en del mails...

Personligt ville jeg nok hellere sende en mail til de, jeg ofte
korrespondrerer med, og gøre dem opmærksom på at jeg er væk.

Der er en del pointer imod, men det er selvfølgelig op til den
enkelte, hvordan man ønsker at håndtere sin korrespondance.

God ferie under alle omstændigheder :)

MVH/Kasper

Fra : L.E.P.

Dato : 14-01-06 14:28

Fri, 13 Jan 2006 12:14:43 +0100, skrev "JCE" <jce@it.dk> :

>Jeg skal på ferie, men hvordan er det lige jeg laver et autosvar til dem der
>sender mig mail?
>Jens

Det skal du gøre hos din udbyder f eks via Webmail.

Men som de andre så rigtig skriver, så kan det være en dårlig ide.

Hilsen Lars