Makro (før Word 2000)
Fra : Is

Dato : 12-01-06 21:56

Hej

Jag har valg at starte under et nyt emne

Jeg fik forslag om at lave en makro der ved udprintning bestemmer hvilke
sider der skal udskrives.

Jeg fik dog en anden ide, men ved ikke hvordan jeg gør. Jeg vil istedet med
en makro slette de sider der ikke skal udskrives, og så UNDLADE at gemme.
Jeg har prøvet det, og det ser ud til at det kan lade sig gøre. Men den jeg
har lavet, "tæller" ud fra hvor markøren står på start tidspunktet - og så
kan det jo næsten være lige meget.

Men jeg har indsat nogle "linje skift", har de en spicifik id ?? fordi så
kan jeg finde frem til "1. linjeskift" og så slette x antal linjer, finde
"2. linjeskift" og slette x antal linjer. Så kunne det være en løsning.

Erik Isager