Word 2002 dokument med drop down menuer m.~
Fra : rondo

Dato : 12-01-06 11:42

Jeg har brug for at lave et Word dokument, som skal indeholde drop down
menuer med valgmuligheder, fritekst felter osv. Normalt ville det nok
laves i HTML, men det skal helst gemmes som et Word dokument. Jeg har
ingen problemer med at indsætte de nødvendige komponenter, men jeg
kan ikke redigere i dem, så man f.eks. har flere valgmuligheder i en
drop down menu. Er der nogen som kan hjælpe mig evt. med links til
steder på nettet, hvor jeg kan læse om det?

På forhånd tak,
Ronnie

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-01-06 20:11

"rondo" <newsnospam@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Bruger du formularfelter og dropdown derfra? Så skal du bare dobbeltklikke
på dropdownfeltet, så kan du komme ind og sætte dine valgmuligheder.

Kurt