Billeder i signatur bliver ikke vist
Fra : Slartibartfast

Dato : 12-01-06 10:25

Hej,

Jeg sidder med en Outlook 2002 hvor jeg har lavet en fin signatur der,
ud over teksten, også har et lille billede. Det billede bliver vist
helt som det skal når jeg laver signaturen, og når jeg vælger
signaturen fra outlook postindstillinger.

Men ...

Når jeg bruger signaturen i en HTML mail (som det var tiltænkt), så
bliver billedet ikke vist. Hvad kan der være galt?

Ovenstående virker fint på alle andre computere (dvs. hvis man
prøver at lave en billedsignatur andetsteds), men bare ikke på min.
¨
Billedet er desuden forsynet med et hyperlink. Billedet skulle gerne
kunne klikkes på, så man kommer videre til en hjemmeside. Det virker
umiddelbart som en banal ting, men det virker simpelthen bare ikke.

Nogle forslag?

Med venlig hilsen,

Lars