Installation af Office2003 til 3
Fra : Carsten Riis

Dato : 11-01-06 18:39

Hej alle

Jeg har lige købt office2003 til hjemmebrug. Det den udgave man må
installere på 3 computere.

Al bilagsmateriale fortæller, at det er den udgave som jeg har købt.

Men når jeg kører installationsprogrammet, så fortæller den, at det er
udgaven som er til lærere og studerende!

Sig mig lige engang: Er det samme software?

mvh

Carsten

Fra : Henning Larsen

Dato : 17-01-06 10:51

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse
> [...]
> udgaven som er til lærere og studerende!
>
> Sig mig lige engang: Er det samme software?

Har du fået opklaret dit problem?

Henning

Fra : Carsten Riis

Dato : 17-01-06 14:57

Henning Larsen skrev den 17-01-2006 10:51:

> Har du fået opklaret dit problem?
>
> Henning

Næh.

mvh