Hvordan bliver hendes orgasme størst ?
Fra : John Doe

Dato : 12-06-01 00:30

Da jeg føler at vores (min kæreste og jeg) sexliv, er ved at gå i stå, kunne
jeg godt tænke mig at give hende en orgasme hun _meget_ sent vil glemme...

kunne jeg ikke få nogle hints om, hvordan jeg skal slikke hende rigtigt,
eller hvordan jeg tager hende så jeg rammer bedst oppe i hende (ikke noget
s/m eller noget...bare alm.) ?

Fra : Tomas O.

Dato : 12-06-01 07:39

"John Doe" <John@doe.invalid> skrev i en meddelelse news:3ncV6.498$Ly6.75347@news.get2net.dk...
SNIP

Hej JD

Hvordan man slikker en kvinde:

Nu er det individuelt hvordan piger kan lide det, men her kommer
hvordan jeg kan finde på at gøre det.

Man starter blidt og stille pirrende (jeg forudsætter hun allerede er
nøgen og ligger klar til at blive slikket) Læg ud med lange frække
tungekys, udforsk hendes mund, ikke bare ind med tungen og så mose
rundt, men start stille og roligt, gør det bestemt, det er dig der
bestemmer, slik hendes læber, og stik så tungen ind og undersøg
hendes mund som om du kysser hende for første gang, i mellemtiden er
din hånd igang på hendes krop, glidende med flad hånd ned over maven
(og hele kroppen), rundt om navlen, ned til fissen, men ikke røre
den. Lad din hånd glide ned mellem hendes ben, men undgå at røre
hende direkte (endnu). Tag hendes arme og læg dem over hendes hoved,
som om hun skal overgive sig (det skal hun nemlig i orgasmens vold)
Sørg for at hendes hænder forbliver der som en del af det, hver gan
hun tager dem ned, lægger du dem blidt men bestemt tilbage igen, husk
det er dig der bestemmer. De fleste kvinder kan lide at man tager
føringen. Trak tungen ud af hendes mund og slik hende blidt,
sommefugleblidt ned mod halsen. Kys hende på halsen, nap hende der
med læberne, og slik lidt, sæt læberne mod hendes hals og brug tungen
glidende rundt som om du tungekysser hende. Helt op til øret, hvis
hun kan lide at blive slikket i øret så gør det og så ned igen helt
ned til hendes skulder, slik rundt nedenunder hendes hage over til
den anden side af halsen og gentag slikkeriet der. Slik hende så ned
til hendes skuldre, din ene hånd er stadig igang med hendes mave og
nede i hendes skridt, ikke i fissen men rundt om og lige ved,
inderlårerne, lad dine fingre blidt kærtegne hende med blide strøg på
inderlårerne op mod fissen, men ikke røre. Hvis hendes arme og hænder
er kommet på afveje, læg dem over hendes hovede igen. Har du jern på
så pres den mod hendes lår, lad hende mærke du er ophidset og begærer
hende. Slik ned mellem hendes bryster og slik dem så en af gangen,
sådan som du vel ved hun kan lide det og eksperimentér, slik ned af
siden på brysterne ned til armhulen og op igen, brug samme teknik med
læberne presset mod hendes hud som ved halsen, tungekys princippet,
men variér det hele tiden, indimellem med læberne presset mod hendes
hud ind imellem kun tungen, inimellem halvhårdt indimellem blidt som
en sommerfuglevinge. Når du har slikket hendes bryster godt og
grundigt, suttet på hendes brystvorter, evt. bidt blidt i dem, alt
efter hvad hun kan lide, så bevæg din mund ned over hendes mave, slik
helt ude i siderne, medmindre hun er hammerkilden, og slik så hårdt
og blidt skiftevis, samme teknik med læberne presset mod hendes hud.
Slik hende navle, undersøg den med tungen som om du aldrig har set og
mærket den før, slik så blidt ned mod fissen. Ikke røre den endnu.
Din hånd har hele tiden været igang hernede uden at røre direkte. Lad
begge dine hænder glide op og ned af hendes krop, gerne helt op til
hendes mund og undersøg hende med fingrene, mens du slikker hende
lige over fissen. Lad hænderne glide ned mod hendes mave, hen over
den, flad hånd, helt ned til lige over hendes fisse. Med flad hånd
mod hendes mave lige over fissen trækker du nu hendes hud lidt op mod
ansigtet, læg mærke til at dette blotter hendes klit. Husk det, for
du får brug for det om lidt. Slip huden og slik hende nu blidt men
bestemt rundt om fissen, ned på inderlårerne, kreds rundt om fissen i
et stykke tid, lige længe nok til at hun er ved at blive gak over a
du ikke kommer til sagen, tigger hun, så lad hende tigge lidt endnu,
og så pludselig, maser du tungen ind i hende, gerne så dybt ind du
kan, knep hende med den som en minipik. Ikke for længe, hun skal
pirres. Slik så op mod klitten, men ikke direkte på den endnu. Slik
lige rundt om den. slik ned mellem skamlæberne, i yderkanten af
fissen mellem skamlæberne og lårerne og så op på hendes mave igen,
undgå hele tiden at ramme klitten, for så pludselig at gå til den.
Slik direkte på den, blidt, hårdt skift tempo, variér slikkeriet, pir
hende ophids hende ved at slikke varierende. Så når du kan mærke at
nu kan hun ikke mere, evt. ved at hun tigger, eller vrider sig
stønner højt, så tag klitten ind mellem læberne og lås din mund fast
over klitten og bearbejd den, blidt langsomt til at begynde med, find
det tempo og den hårdhed der ophidser hende mest og når du har fundet
den så hold tempo og rytme (husk det med flad hånd på maven lige over
fissen?) træk mavehuden lige over fissen op mod hendes ansigt, du vil
kunne mærke forhuden på klitten trække sig tilbage, den er nu blottet
og sandsynligvis ultrafølsom, så kommer det an på hvordan hun kan
lide det, hårdt/langomt eller blidt/hurtigt eller blidt/langsomt
hårdt/hurtigt, men er hun først ved at komme så hold rytmen(!!) også
selvom du er ved at få krampe i kæben og tungen, hold rytmen til hun
kommer. Har du gjort dit forarbejde rigtigt skulle hun nu være på vej
ind i den syvende himmel, så husk det ikke tabe rytme hårdhe og
tempo, men bliv ved til hun er så langt ude at hun enten ligger helt
stille efter at have været vild eller indtil hun skubber dig lidt væk
fra klitten. Lige når hun er kommet er den sandsynligvis så følsom at
bare du ånder på den hopper hendes krop.

Husk at nusse hende dejlig og blidt mens orgamsens efterdønninger
vælter gennem hende. Hvisk evt. til hende hvor dejlig hun er og hvor
meget du elsker hende.

Det skulle være det. Men husk at det kan varieres og skal varieres
indtil det sidste øjeblik hvor den faste rytme/hårdhed er afgørende
for om hun kommer ordentligt eller ej. Der er ikke meget der er værre
end et skift i rytme og metode lige der til sidst. (det gælder også
de fleste mænd.. piger)

Hilsen
Tomas O. som elsker at slikke.

Fra : Sott

Dato : 12-06-01 10:04

Hey T.O :0)

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Nu er det individuelt hvordan piger kan lide det, men her kommer
> hvordan jeg kan finde på at gøre det.

[Snip.... et *suk*]

Subscribe, subscribe, subscribe...

Med *distræte - hehe* hilsner
Søs, som har skrevet det med tempo/hårdhed bag øret, eftersom det også
gælder mænd

Fra : Henning

Dato : 12-06-01 08:07

> [...]
> eller hvordan jeg tager hende så jeg rammer bedst oppe i hende (ikke noget

Følg de forskellige indlæg her i gruppen, så
får du en masse at vide, ikke alle subjekter er dækkende
for indholdet, så læs med i de forskellige tråde og
giv dine kommentare eller stil spørgsmål.

Du kan ikke GIVE din kæreste en orgasme, det er noget
hun får i kraft af det der foregår mellem ørene på hende,
i kombination med det der sker mellem jer to, det due evt.
kan gøre, er noget overraskende, noget du ikke plejer
at gøre, en dildo, kan gøre underværker, den kan pirre
mere intens end både finger og tunge! Feks. er en lille
oval ægformet dildo som der er plads til at pirre hendes
klitoris med, medens i elsker, prøv det *GGG*

MVH
Henning

Fra : Andreas træholt

Dato : 18-06-01 20:10

Som Thomas O skriver, og han har ret, men skal det af og til gå lidt
hurtigere, fordi det er frækkere et sted med fare for at blive opdaget, kan
du (forudsætter i har fundet STEDET, og du har adgang til hendes køn)
stimulere hendes klit med tungen, i vedvarende bevægelser, der ikke er FOR
monotome, men heller ikke for varierende.. samtidig med du har en eller to
fingre oppe i hende, og her kommer tricket.. lige ind, og så 90 grader op!
således du har blommen af dine fingre UD mod dig selv. HUSK klippede negle!
du skal presse lidt, mens du massere med fingrene!! Nå du bliver øvet kan du
få hende til at komme, og virkelig godt, på mindre end et minut! Kan du
overskue det, så put det yderste led af en finger i numsen på hende
samtidig! det virker!

Min partner og jeg leger tit denne leg, fordi det er godt for hende - og som
regel også for mig!

Og det om det så er i en tom togkupe, mellem to stationer! tip: Prøv
1.klasse..

god fornøjelse
Andreas