Det Bedste forspil... ?
Fra : John Doe

Dato : 12-06-01 00:23

Min kæreste og jeg mangler lidt inspiration i hvordan vi får den ultimative
seksuelle oplevelse...

Jeg kunne godt tænke mig at give hende en virkelig god orgasme, men jeg kan
kun få hende til at stønne lidt når hun kommer...nogle gode råd ? Vi er ikke
inde i s/m, bondage, eller nogle af de andre "genre", men kun ganske alm.
sex...

Når jeg slikker hende...hvordan bliver det så bedst for hende ?

med håb om svar... S

Fra : Henning

Dato : 12-06-01 07:54

"John Doe" <John@doe.invalid> skrev i en meddelelse
> Min kæreste og jeg mangler lidt inspiration i hvordan vi får den
ultimative
> seksuelle oplevelse...

Tjah, det er der mange der gør

> [...]
ikke
> inde i s/m, bondage, eller nogle af de andre "genre", men kun ganske alm.

Avra, så er der vist ikke meget at stille op *GG*
Mange kvinder er tavse eller stille under samværet,
så at sige indadvendt nydende, det er ikke dårligere
end de der tonser hylende og skrigende rundt på lagnet,
bortset fra, at det gør mændene usikre på om kvinden
får nok ud af det, men tro mig, den indadvendt nydende
får lige så meget ud af det som den anden, mere udad
reagerende type, men mange mænd får ikke så meget
ud af det, når de visuelle udtryk for nydelse er svage,
eller mangler

> Når jeg slikker hende...hvordan bliver det så bedst for hende ?

Spørg hende, få hende til at holde om dit hoved og styre
dig, så hun kan hæve og sænke sit skød mod din tunge,
som hun har behov for

> med håb om svar... S

Det gør du sikkert

MVH