bevægelse med piletaster??
Fra : Esben Andersen

Dato : 29-12-05 11:17

Hej... jeg har et problem med en flash film, hvor jeg skal have
et movieclip til at bevæge sig når man trykker på piletasterne...

jeg har prøvet en masse forskellige scripts jeg fandt på nettet,
men de vil ikke virke med flash 8, den siger scriptfejl...

så jeg ville høre om der er lavet noget om i flah 8 pro siden jeg
godt kan få scripts'ne til at virke hvis jeg exporterer min fil
som flah 7 fx.

???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : AlxZak

Dato : 21-01-06 23:30

Hej Esben.

Jeg ved ikke lige hvad scriptsne du har hentet gør. Men hvis jeg skulle lave
noget lignende ville jeg bruge:
on (keyPress "<Left>") {
// og så de ting der skulle ske.
}

og så lave 4 af dem, en for hver retning.

Venlig Hilsen
Alex Zakrisson