sever
Fra : oz3jbp

Dato : 12-01-06 00:23

Hej

Hos min internetudbyder har jeg en gratis hjemmeside på 10MB
det er ikke ret meget, nu da jeg er bleve amatørfotograf.
og vil have foto på side, og den kommer tilat vokse.

så vil jeg høre jer hvad skal man bruge og hvad skal der til
for at selv have en sever.
Jeg har en gl. computer med windows se den er på 80GB
som jeg ellers ikke bruger til noge den er også tilslutte bredbåndet.
hvor meget el bruger en computer pr. døgn.

Jørgen

Fra : Rune Jensen

Dato : 12-01-06 06:47

"oz3jbp" wrote in message
> hvor meget el bruger en computer pr. døgn.
du kan låne en elmåler http://seas-nve.dk/cm218.asp?d=1

jeg ved desværre ikke, hvordan man regner sig frem til det.

Med venlig hilsen
Rune

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-01-06 02:45

oz3jbp skrev:

> hvor meget el bruger en computer pr. døgn.

Du kan låne en måler hos dit el-selskab til at måle sådan
noget.

Normalt er det billigere og bedre at finde en gratis eller
billigt webhotel til den slags, her har de også styr på
sikkerheden - ellers skal du selv have styr på sådan noget
også, har du det?

Der findes masser af billige eller gratis hosting-muligheder,
det er bare at søge efter det, og det er efter min mening den
bedste løsning til dine feriebilleder.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 13-01-06 21:20

On Thu, 12 Jan 2006 00:23:25 +0100, "oz3jbp" <oz3jbpx@privat.dkx>
wrote:

> [...]
>som jeg ellers ikke bruger til noge den er også tilslutte bredbåndet.
>hvor meget el bruger en computer pr. døgn.

Det vil koste dig ca. 100 kroner om måneden i strøm.

Hos en webhotel udbyder kan du gøre det for ca. 12 kroner og op,
dertil skal du lægge 80 kroner om året for et domæne

Men det er stadigvæk billigere end din egen server

Mogens
Easy Webhost
http://www.easywebhost.org