Klik for lyd
Fra : Ole Braad-Sørensen

Dato : 01-01-06 12:50

Jeg prøver at sætte et billede ind hvor siden skal give et brøl når
man klikker på billedet. Alt jeg får ud af det er at media player
starter op og spille lyden.

Jeg bruger følgende linie:

Hvordan får jeg lyden spillet uden at medie player starter op?
Har en fornemmelse af at det kan gøres med et script, no?

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.foldrenser.dk

Fra : David Trasbo

Dato : 03-01-06 08:49

Ole Braad-Sørensen skrev:

> Jeg bruger følgende linie:
>
> Hvordan får jeg lyden spillet uden at medie player starter op?
> Har en fornemmelse af at det kan gøres med et script, no?

Langt de fleste foretrækker at afspille lyde i vante omgivelser,
(MediaPlayer eller lign.) så overvej om det ikke kan undværes.

--
David Trasbo.
Vær en god Usenet-bruger. http://usenet.dk/netikette.

Fra : Lasse Madsen

Dato : 05-01-06 23:10

Ole Braad-Sørensen wrote:
> Jeg prøver at sætte et billede ind hvor siden skal give et brøl når
> man klikker på billedet. Alt jeg får ud af det er at media player
> starter op og spille lyden.
>
> Jeg bruger følgende linie:

Det kan jeg godt forstå, når du gør sådan, for der får du dem til at
downloade lyden

> Hvordan får jeg lyden spillet uden at medie player starter op?
> Har en fornemmelse af at det kan gøres med et script, no?

Jeg ville lave et popupvindue med billedet som baggrundsbillede og lyden
som baggrundsmusik

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-01-06 00:05

Lasse Madsen skrev:

> Jeg ville lave et popupvindue med billedet som
> baggrundsbillede og lyden som baggrundsmusik

Jeg ville tænke lidt på brugeren, se
http://html-faq.dk/2017.asp

--
Allan Vebel