popupsider på foreningens hjemmeside.
Fra : karsten

Dato : 28-12-05 23:54

Jeg er medlem af en forening der har en hjemmeside.

Når siden åbnes første gang kommer der en reklame for f.eks. Anders And
fra
ilead.......

Vi synes det er lidt af et mysterium.

Kan vi lede efter noget i Html koden for at finde hvor den er gal. - er
det
f.eks i indexet vil skal lede?

Måske har nogen lagt en reklame ind uden vi ved det?

Er der nogen der har et forslag ?

KH

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-12-05 00:02

karsten skrev:

>Er der nogen der har et forslag ?

Ja, kom med et link ellers er det umuligt at svare på.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : karsten

Dato : 29-12-05 00:12

Ja - sorry

www.kbbk.dk

Fra : Jørgen Kristensen

Dato : 06-01-06 13:24

karsten skrev:
> Ja - sorry
>
> www.kbbk.dk

Hej Carsten

Nederst på siden er der en tæller fra
http://www.webstats4u.com/
prøv at fjerne tælleren og pop up reklamerne forsvinder

Læs mere:
http://www.webstats4u.com/service/?id=3449815#misc14

mvh. Jørgen

Fra : Allan Vebel

Dato : 29-12-05 01:38

karsten skrev:

> Når siden åbnes første gang kommer der en reklame
> for f.eks. Anders And

Er du sikker på at du ikke har noget adware på din pc?

> Kan vi lede efter noget i Html koden for at finde hvor
> den er gal. - er det f.eks i indexet vil skal lede?

Det eneste jeg kan se i koden er at det er noget forfærdelig
skodkode, lavet med Word, og jeg har svært ved at se at
sådan noget kan komme ind i en kode hos den udbyder
der har jeres hjemmeside liggende.

> Måske har nogen lagt en reklame ind uden vi ved det?

Jeg ser ingen reklamer her, hverken i IE eller i andre
browsere. Derfor kan det være et lokalt fænomen.

> nogen der har et forslag?

Prøv at hente Ad-Aware hos

http://www.lavasoft.de/software/adaware/

Installer programmet, scan din computer og fjern hvad den
måtte finde. Check også dit virusprogram!

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 30-12-05 12:07

Allan Vebel wrote:
> Det eneste jeg kan se i koden er at det er noget forfærdelig
> skodkode, lavet med Word, og jeg har svært ved at se at
> sådan noget kan komme ind i en kode hos den udbyder
> der har jeres hjemmeside liggende.

Slå din popupblokker fra, for den er der godt. nok

Men efter at have gået koden efter tre gange kan jeg ikke finde en reference
til noget der ligner en popup, men min cache fortæller mig at der er
tilknyttet flere trackere til sitet og en af dem fyrer en popup af. Så det
er nok selve webserveren der er inficeret ;-(

Men koden AAAARGH, man bør gemme et link til denne side til skræk og
advarsel

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

Fra : karsten

Dato : 01-01-06 15:05

Tak for alle svarene - vi går igang med at lave siden om og jeg har
skrevet
til webudbyderen.
Karsten

Fra : J. Nielsen

Dato : 03-01-06 19:15

karsten wrote:
> [...]
> det
> f.eks i indexet vil skal lede?
>
> Måske har nogen lagt en reklame ind uden vi ved det?

Hvem er webhotel-udbyderen?

Hvis I benytter et gratis eller meget billigt hotel, så er det måske
dem, der åbner popuppen.

Mvh
Jakob,
Aalborg

Fra : karsten

Dato : 03-01-06 19:55

"J. Nielsen" <jakob_bro_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvem er webhotel-udbyderen?
>
> Hvis I benytter et gratis eller meget billigt hotel, så er det måske
> [...]

Det er surf town - meget billigt og måske derfor...
Karsten

Fra : karsten

Dato : 06-01-06 19:26

Mange Tak - problemet er løst