Hjælp! hvilken menu??
Fra : Ralle

Dato : 27-12-05 13:14

Hejsa...

Jeg har et par menu'er men kan ikk bestemme mig for hvilken en
jeg skal vælge...

Menu'erne finder du her:

1. http://ralle2005.dk/menuscripts/menu1.html
2. http://ralle2005.dk/menuscripts/menu2.html
3. http://ralle2005.dk/menuscripts/smartmenu/example.htm
4. http://ralle2005.dk/menuscripts/smartmenu/example2.htm
5. http://ralle2005.dk/menuscripts/smartmenu/example3.htm

hvilken en??

Ralle

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Laurits Thomsen

Dato : 27-12-05 13:19

Ralle wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Jeg har et par menu'er men kan ikk bestemme mig for hvilken en
> [...]

Ja, det bliver jo en smags sag. Jeg synes klart menu 1 og 5 er de
fedeste. I øvrigt en fed hjemmeside du har!

Fra : Ralle

Dato : 27-12-05 16:18

Laurits Thomsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Ja, det bliver jo en smags sag. Jeg synes klart menu 1 og 5 er de
> fedeste.

Ok... Kigger på det..

>I øvrigt en fed hjemmeside du har!

Jo tak!

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 27-12-05 13:23

Ralle <admin@ralle2005.dk> writes:

> Jeg har et par menu'er men kan ikk bestemme mig for hvilken en
> jeg skal vælge...

Tag den blå! ... nej den røde!

Mere seriøst, så skal du naturligvis vælge den der bedst lever op
til dine krav. Så hvad er dine krav?

Eksempler kunne være at den skal virke i nogle bestemte browsere, at
den skal kunne bruges med javascript slået fra, at den skal virke på
en eller anden måde, eller at den skal passe til sidens design.

Men, det er kun dig der kan sige hvilke krav du har.

> Menu'erne finder du her:
>
> 1. http://ralle2005.dk/menuscripts/menu1.html

Forsvinder helt hvis Javascript er slået fra.

> 2. http://ralle2005.dk/menuscripts/menu2.html

Har et link selv uden Javascript.

> 3. http://ralle2005.dk/menuscripts/smartmenu/example.htm

Virker ikke uden Javascript. Placeringer er helt i skoven
i Opera.

> 4. http://ralle2005.dk/menuscripts/smartmenu/example2.htm

Samme som 3.

> 5. http://ralle2005.dk/menuscripts/smartmenu/example3.htm

Samme som 3.

/L

Fra : Ralle

Dato : 27-12-05 16:22

Lasse Reichstein Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
> en eller anden måde, eller at den skal passe til sidens design.
>
> Men, det er kun dig der kan sige hvilke krav du har.

Mine krav.. hmm... har ikk rigtigt nogle krav!

> Forsvinder helt hvis Javascript er slået fra.

> Har et link selv uden Javascript.

> Virker ikke uden Javascript. Placeringer er helt i skoven
> [...]

Tak for det!