/
Forside
/
Teknologi
/
Hardware
/
Bundkort
/
Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
Bundkort
#
Navn
Point
1
tedd
7545
2
BjarneD
3920
3
peet49
3555
4
Gambrinus
2905
5
dk
2525
6
Klaudi
1680
7
Manse9933
1215
8
dos-man
1010
9
Brommi
1005
10
srhansen
945
A8V-E Deluxe fejl
Fra :
Stefan Bruhn
Dato :
15-01-06 10:14
Hej!
Tidligere på ugen havde jeg en tråd om ovennævnte mobo og fik vha.
svarene fået købt en heatsink til Northbridgen og skiftet den ud. Efter
det fik jeg fejlen 'System Failed CPU Test' (gennem højttalerne) og
PC'en kom ikke videre til at tænde skærm eller noget. Jeg fik et tip til
at få det op at køre og derefter virkede PC'en fint. Indtil i dag.
I dag ved opstart giver den igen beskeden 'System Failed CPU Test'.
Kabinettet har været lukket siden den kom op at køre.
Jeg frygter at i den tid hvor den oprindelige northbridge blæser ikke
har kørt ordenligt har northbridgen fået for meget varme, og det er det
der viser sig nu.
Er der nogen der har nogen andre forslag til hvad det kan være / hvordan
det rettes?
Eller er et nyt mobo den eneste vej nu?
--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.
"I demand the right to keep and arm bears"
"A computer without Windows, is like a fish without a bicycle"
Søg
Alle emner
Teknologi
Hardware
Bundkort
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177558
Tips :
31968
Nyheder :
719565
Indlæg :
6408926
Brugere :
218888
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2024 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.