/ Forside / Teknologi / Hardware / Bundkort / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Bundkort
#NavnPoint
tedd 7545
BjarneD 3920
peet49 3555
Gambrinus 2905
dk 2525
Klaudi 1680
Manse9933 1215
dos-man 1010
Brommi 1005
10  srhansen 945
A8V-E Deluxe fejl
Fra : Stefan Bruhn


Dato : 15-01-06 10:14

Hej!

Tidligere på ugen havde jeg en tråd om ovennævnte mobo og fik vha.
svarene fået købt en heatsink til Northbridgen og skiftet den ud. Efter
det fik jeg fejlen 'System Failed CPU Test' (gennem højttalerne) og
PC'en kom ikke videre til at tænde skærm eller noget. Jeg fik et tip til
at få det op at køre og derefter virkede PC'en fint. Indtil i dag.

I dag ved opstart giver den igen beskeden 'System Failed CPU Test'.
Kabinettet har været lukket siden den kom op at køre.

Jeg frygter at i den tid hvor den oprindelige northbridge blæser ikke
har kørt ordenligt har northbridgen fået for meget varme, og det er det
der viser sig nu.

Er der nogen der har nogen andre forslag til hvad det kan være / hvordan
det rettes?
Eller er et nyt mobo den eneste vej nu?

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.
"I demand the right to keep and arm bears"
"A computer without Windows, is like a fish without a bicycle"

 
 
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408926
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste