kryptering HD
Fra : Kurt Lykke

Dato : 11-06-01 17:53

Jeg har netop install. et krypteringsprogram som en lille prøve og
forsøg
(Safeguard). Virker fint og er let at have med at gøre.
Ingen problemer.
Men desværre "ordner" det kun en fil ad gangen, så det bliver jo et
møjsommeligt arbejde med en hulens masse dokumenter.
Et lignende program, der kan klare mapper i et hug ??
Og kun til internt brug - ud af huset er det ligegyldigt.
Jeg er paranoid.
Det er helt ok, at det koster - blot ikke en bondegård.
Jeg har søgt hist og pist - noget kan det ene og noget kan det andet
og noget virker meget kompliceret.
En godt forslag vil være velkomment.
mvh
Kurt

Fra : Jacob Atzen

Dato : 11-06-01 19:13

"Kurt Lykke" <regnskabservice@revisor.dk> writes:

> [...]
> Et lignende program, der kan klare mapper i et hug ??
> Og kun til internt brug - ud af huset er det ligegyldigt.

OpenBSD er vist ret sikkert og understøtter krypterede partitioner.
Det gør de fleste andre BSD'er og Linux svjv også, ved ikke med
Windows.

Evt. kan du jo bare zippe/tare din mappe og så kryptere output?

- Jacob

Fra : Martin Schultz

Dato : 12-06-01 01:25

I artikel <9g2t59$1a0k$1@news.cybercity.dk>, skrev "Kurt Lykke"
> [...]
> Det er helt ok, at det koster - blot ikke en bondegård. Jeg har søgt
> hist og pist - noget kan det ene og noget kan det andet og noget virker
Scram disk er godt og gratis. Dog virker det kun på fat16 og fat 32
partitioner. (DVS. Win95 og 98) Det kan hentes på www.scramdisk.clara.net

Bestcrypt er rigtigt godt men koster lidt. Det kan køre på alt fra
win3.1, win95, 2000 og diverse former for unix(fx. linux)
Det kan hentes på www.jetico.com

Fra : Gigasoft Danmark

Dato : 12-06-01 11:29

"Martin Schultz" <doctorm@_remove_this_nether.net> wrote in message
> I artikel <9g2t59$1a0k$1@news.cybercity.dk>, skrev "Kurt Lykke"

http://www.gigasoft.dk/dks/
Gratis download eller Online via din webbrowser.

Kan fastlåse dokumenter til maskinen og opdateringer er på vej.

Gigasoft Danmark
Bjarne Østergård
www.gigasoft.dk E-mail: boe@gigasoft.dk
Tlf. 86 49 64 04

Fra : Jacob Atzen

Dato : 12-06-01 17:42

"Gigasoft Danmark" <boe@gigasoft.dk> writes:

> Gratis download eller Online via din webbrowser.

ARGH!
Dette er ikke et reklameforum!

- Jacob