dk.binaer
Fra : NPS

Dato : 11-06-01 17:40

Er der nogen der ved, hvilken server de ligger på.

MVH

NPS

Fra : Look

Dato : 11-06-01 18:51

Nok en anelse ot her but never mind *S*

Nu kan jeg se at du er TDC-kunde (stakkels dig - og mig). Vi er nemlig
velsignet med en newsserver der mht. binære grupper ikke virker. TDC tester
nu på 6. uge en ny server men der er intet tegn på at den nogensinde kommer
i produktion - som det er nu kan alle problemer (og der er mange) blot
affejes med forklaringen: "det er en TESTserver". Læs blot i
tele.internet.news-service hvordan det foregår.

Nå - det var et surt opstød over TDC - tilbage til dit ?. Testserveren
hedder: test.news.tele.dk

Fra : Look

Dato : 11-06-01 19:07

Jeg glemte denne server: news.netsurf.de

Jeg ved dog ikke hvor mange af de danske binære grupper den har.