At vaske hjelmen.. PRØV DET!
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 11-06-01 17:08

Der var en del personer der klagede over min hjelm lugtede fælt, så jeg
måtte jo til det. Jeg tog den med ned under bruseren og gjorde den godt våd
inden i. Jeg blev overrasket over hvor meget lort der sidder i sådan en
hjelm. Da den var godt våd, vaskede jeg den i shampoo, og skyllede så
igen... Hele badekaret var fyldt op med skidt, og ved afløbet lå et fint lag
af Dax Vax
Men nu er den fin ren, og lugter ikke mere.. !

Prøv det !

--
Thomas Buus
t-buus@worldonline.dk

Fra : RpR

Dato : 11-06-01 18:17

> [...]
lag
> af Dax Vax
> Men nu er den fin ren, og lugter ikke mere.. !

Og så er der dem der ikke behøver at vaske den fordi de ikke bruger alt det
klisterstads =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 11-06-01 18:33

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> Og så er der dem der ikke behøver at vaske den fordi de ikke bruger alt
det
> klisterstads =)

og så er der dem der gør fordi de har en fed frisure //

--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen

Fra : RpR

Dato : 11-06-01 18:38

> og så er der dem der gør fordi de har en fed frisure //

Bare bliv kortklippet, så er den prut slået, skal ikke sættes om morgenen
eller noget, bare hovedet under vandhanen og en gang shampoo, så er det
finno =)

Fra : Allan Johansen

Dato : 11-06-01 18:45

OT? :)

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 11-06-01 19:39

Allan Johansen wrote:

> OT? :)

Tjah....syret du kender den betegnelse, når du ikke engang kan finde ud af at
quote ordentligt.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Morten Olsson

Dato : 11-06-01 18:45

Nemlig !
Og jeg har endnu ikke mødt kvinder der tændte på at få klistrede fingre hver
eneste gang de
rørte ens hår

Morten

Fra : Karsten Olesen

Dato : 11-06-01 20:32

"Morten Olsson" <dsl23906@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Nemlig !
> Og jeg har endnu ikke mødt kvinder der tændte på at få klistrede fingre
> [...]

Hvilke hår og hvor ? *S*

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 11-06-01 22:31

Karsten Olesen wrote:

> Hvilke hår og hvor ? *S*

Er ikke sikker på alle her, kan tåle at høre om det ;oP