Spil ala Quake1
Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 21-12-05 14:59

Har lige prøvet Doom og Quake4, men er ikke glade for dem, pga missioner.
Findes der ikke nogle nye spil hvor det bare gælder om at pløkke alt hvad
der rør sig, ligesom Quake 1+2+3?

-Lasse

Fra : Laziter [9440]

Dato : 21-12-05 15:19

"Lasse Hoelgaard" <snoop@fedt.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige prøvet Doom og Quake4, men er ikke glade for dem, pga missioner.
> Findes der ikke nogle nye spil hvor det bare gælder om at pløkke alt hvad
> der rør sig, ligesom Quake 1+2+3?

Nye og nye, men Unreal 1+2 er nu ret gode og pæne grafisk set.
2'eren er nok det bedste mht. grafik og 1'eren mht. til sværhedsgraden
(2'eren er for let).

Mvh
Benjamin

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 21-12-05 16:53

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nye og nye, men Unreal 1+2 er nu ret gode og pæne grafisk set.
> 2'eren er nok det bedste mht. grafik og 1'eren mht. til sværhedsgraden

Serius Sam, der er lige kommet en 2'er. 1'eren var skyd, skyd, skyd, skyd
osv. og med ret fed humor.

/Ole

Fra : Anders

Dato : 21-12-05 17:18

Hvad med Far Cry? Eller er det også for meget med missioner?

Anders

Fra : Hans

Dato : 21-12-05 20:43

Lasse Hoelgaard wrote:
> Har lige prøvet Doom og Quake4, men er ikke glade for dem, pga
> missioner. Findes der ikke nogle nye spil hvor det bare gælder om at
> pløkke alt hvad der rør sig, ligesom Quake 1+2+3?

Unreal Tournament f.eks.

Hans

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 21-12-05 23:39

> Unreal Tournament f.eks.

Unreal og alle de andre versioner er meget gode og har også spillet dem en
del. Mangler bare noget nyt. Meget gerne noget meget nyt da jeg lige har
fået nyt grafikkort

Anders nævner Far Cry. Tror lige jeg vil forsøge mig med den. Måske den har
hvad jeg søger.
Den føste Serious Sam spillede jeg lidt, men har ikke prøvet 2'eren da jeg
fandt den første for fjollet.

-Lasse

Fra : Dopedog

Dato : 22-12-05 00:05

> [...]
> har hvad jeg søger.
> Den føste Serious Sam spillede jeg lidt, men har ikke prøvet 2'eren da jeg

Far Cry er rigtig godt, men du skal bare være forberedt på at det er mere
"realistisk" end f.eks. Quake. Men Far Cry er godt. RIGTIG godt :)

Fra : Lasse

Dato : 22-12-05 16:56

Enig i at Far Cry er rigtig godt, når man nu har gennemført det på sværeste
grad, er der så nogle der har nogle forslag til et nyt spil man kunne
investere i her til jul? Det skal helst være ala Far Cry, jeg har prøvet
Unreal men det faldt jeg aldrig for. Det er surt at de ikke har lavet
fortsættelsen til Far Cry til PC

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 22-12-05 18:17

"Lasse" <CCCP@CCCP.CCCP> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne investere i her til jul? Det skal helst være ala Far Cry, jeg har
> prøvet Unreal men det faldt jeg aldrig for. Det er surt at de ikke har

Call of Duty 2, måske?

/Ole

Fra : Bjarne K.

Dato : 22-12-05 19:04

> [...]
> kunne investere i her til jul? Det skal helst være ala Far Cry, jeg har
> prøvet Unreal men det faldt jeg aldrig for. Det er surt at de ikke har

Hørt (det med fortsættelsen)

Men kunne du ikke lige give et tip til hvordan man kommer forbi vagterne i
sidste eller næstsidste bane. Kører kun på "challenging", men bliver hver
gang nakket. Det er der hvor man skal ned af en gang hvor det bare vrimler
med vagter. (har ikke rørt spillet i laaang tid, men tror banen hedder
volcano)

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Lasse

Dato : 22-12-05 20:04

"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse
> [...]
> gang nakket. Det er der hvor man skal ned af en gang hvor det bare vrimler
> med vagter. (har ikke rørt spillet i laaang tid, men tror banen hedder

Har du mulighed for at sende et screendump der hvor du kommer til så skal
jeg fortælle dig hvordan jeg gjorde.
thegrif@XXXXXmail.dk

Fjern XXXXX

Mvh Lasse

Fra : Bjarne K.

Dato : 28-12-05 17:53

> Har du mulighed for at sende et screendump der hvor du kommer til så skal
> [...]
Undskyld det sene svar, men har haft lidt travlt i Julen.

Har ikke et savegame fra banen, da jeg startede forfra på et lettere niveau,
så heller ikke mulighed for et screendump, men jeg søgte lidt på google
images, og fandt et billede på denne side.
http://www.gamespot.com/features/6094321/p-35.html

Har forsøgt at følge den walkthru som ligger samme sted uden held, men det
er nok bare mig der er for dårlig til at ramme med launcheren.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Hans

Dato : 22-12-05 03:24

Lasse Hoelgaard wrote:

> [...]
> den har hvad jeg søger.
> Den føste Serious Sam spillede jeg lidt, men har ikke prøvet 2'eren

Far Cry er også et godt bud, men her er det ikke ubetinget en fordel og
skyde på alt og alle.

Hans

Fra : Brian Hansen

Dato : 22-12-05 16:18

Lasse Hoelgaard skrev:

> Har lige prøvet Doom og Quake4, men er ikke glade for dem, pga missioner. Findes der ikke nogle nye spil hvor det bare gælder om
> at pløkke alt hvad der rør sig, ligesom Quake 1+2+3?

Painkiller!...

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Lars

Dato : 26-12-05 12:08

Lasse Hoelgaard
> Har lige prøvet Doom og Quake4, men er ikke glade for dem, pga missioner.
> Findes der ikke nogle nye spil hvor det bare gælder om at pløkke alt hvad
> der rør sig, ligesom Quake 1+2+3?

SS2!

Du kan læse lidt hvad jeg synes om spillet, og det holder stadig.

Mvh.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-12-05 21:26

On Wed, 21 Dec 2005 14:59:08 +0100, Lasse Hoelgaard wrote:

> Har lige prøvet Doom og Quake4, men er ikke glade for dem, pga missioner.
> Findes der ikke nogle nye spil hvor det bare gælder om at pløkke alt hvad
> der rør sig, ligesom Quake 1+2+3?

Hvis du har Quake 2 skal du givetvis prøve:

http://www.quake2evolved.com/

Som er en opdatering til Quake 2 der giver Doom 3 Shadere.

/Thomas, som lige har købt Quake 2 + 3 Missions CDer for 40,- :)