FF - hvordan får man indstillingslisten fr~
Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 20-12-05 11:20

Hvad skal skrives i adresselinjen for at få følgende
indstillingsliste frem i FF?
http://www.itu.dk/people/chr/temp/prefslist.png
(Operas og med "opera:config")

Det er åbenbart så længe siden, at jeg har glemt det, og de
forskellige muligheder, jeg har prøvet mig frem med, var forkerte.

--
What is life, except excuse for death,

- http://www.howtocreate.co.uk/operaStuff/devices/ -

Fra : Torben Nielsen

Dato : 20-12-05 11:23

Christian Bohr-Halling wrote:
> [...]
>
> Det er åbenbart så længe siden, at jeg har glemt det, og de
> forskellige muligheder, jeg har prøvet mig frem med, var forkerte.

Tænker du måske på about:config ?

Med venlig hilsen
Torben Nielsen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 20-12-05 11:28

Torben Nielsen <tor_niel@fjernes.msn.com> posting:

-klip-
>Tænker du måske på about:config ?

Ahe.. ja.. selvfølgelig. Tak.

Fra : Benny Nissen

Dato : 20-12-05 11:22

Christian Bohr-Halling wrote:
> Hvad skal skrives i adresselinjen for at få følgende
> indstillingsliste frem i FF?

about:config

--
Benny Nissen