Warcraft II LAN på XP?
Fra : Ole Bak

Dato : 18-12-05 11:11

Hey.
Sidder og prøver at få warcraft II BNE til at virke over lan på to XP
maskiner. Jeg kan godt se det spil jeg laver på den anden maskine, men når
jeg så joiner, skriver den bare "waiting for response".
Nogle ideér?

/ole

Fra : Brian Lund

Dato : 19-12-05 00:38

> [...]
> maskiner. Jeg kan godt se det spil jeg laver på den anden maskine, men når
> jeg så joiner, skriver den bare "waiting for response".

Windows firewall, eller bare en eller anden firewall generelt? ;)
Hvis du har en firewall, og tror du har den rigtig sat på, prøv alligevel at
deaktivere den!

Brian

Fra : Ole Bak

Dato : 19-12-05 19:01

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> >
> Windows firewall, eller bare en eller anden firewall generelt? ;)
> Hvis du har en firewall, og tror du har den rigtig sat på, prøv alligevel
> at
> deaktivere den!

Hej Brian.
Jeg har deaktiveret alt der hedder firewall og antivirus. Har også prøvet at
køre uden om router og direkte gennem en alm. hub, men ligemeget hjælper
det...
Men tak for buddet

/ole

Fra : SrS

Dato : 26-12-05 15:32

Jeg siger til gengæld tak for svaret. Firewallen stoppede nemlig Red Alert 2
over vores trådløse netværk, men nu kører det med Firewallen deaktiveret.
Tak for det

SrS

Fra : Jakob M

Dato : 19-12-05 20:53

> [...]
> maskiner. Jeg kan godt se det spil jeg laver på den anden maskine, men når
> jeg så joiner, skriver den bare "waiting for response".

Jeg er ikke sikker, men jeg mener at huske at Warcratf II bruger IPX
netværksprotokol ?. Du kan prøve at tilføje IPX protokollen på begge
maskiner og se om det hjælper.

Mvh
Jakob

Fra : Ole Bak

Dato : 22-12-05 09:01

"Jakob M" <smoelf@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er ikke sikker, men jeg mener at huske at Warcratf II bruger IPX
> netværksprotokol ?. Du kan prøve at tilføje IPX protokollen på begge
> maskiner og se om det hjælper.

Det har du ret i, at det gør, men ipx er installeret på begge maskiner. Men
tak for forsøget

Andre?

/ole