problem med Crosshair i Call of Duty 2
Fra : GHOST

Dato : 18-12-05 10:32

Hey, har så lige fået mit Call of Duty 2, mit problem er at krydset for
enden af våbnet (Crosshair) er lige pludselig væk, når jeg spiller
multiplayer også når jeg starter server op, hvis jeg går ind i opsion og
markere Crosshair med yes, så går der 2sek så bliver det ændret til
No.Hvordan får jeg det tilbage, uden at jeg skal køre spillet om igen?.
1. Hvor kan jeg hente en Crosshair fil, der er officel?.
2.Og hvor skal denne fil ligge henne?.

--
MVH Jan Christiansen
~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Hejle

Dato : 19-12-05 20:14

Hej

Lyder til du har været inde på en server med realism mod ..
Og hvis du ikke kan slå det til igen når du laver din egen server op, er det
sikkert fordi den mod pakke ligger i din main mappe i COD2.
Sikkert et eller andet med Z_ istarten. Prøv og fjern nogle af dem inden..
Crosshair filer er ikke en god ting og begynde og fuske med da det
betragtes som snyd på div. servere. (Ja jeg ved godt der ikke er Anti Cheat
på COD2 endnu, men det kommer vel)

Hygge

Hej-le