counter strike 1.6 movie
Fra : Soren Just

Dato : 17-12-05 22:09

hej gruppe

er der nonge der ved hvordan man optager film imens man spiller
og hvis det er en kommando i cs concollen hvor gemmer der så filmen ?

Mvh Søren

Fra : preben nielsen

Dato : 17-12-05 23:29

"Soren Just" <sorenjust@tiscaliKKK.dk> skrev i en meddelelse
> hej gruppe
>
> er der nonge der ved hvordan man optager film imens man spiller
> og hvis det er en kommando i cs concollen hvor gemmer der så
> filmen ?

Man optager ikke film men man spiller ! Det ville belaste din
maskine så meget at du ikke ville kunne spille ! Istedet optager
man en demo som man så bagefter genspiller og laver til film.

Jeg spiller ikke selv CS og kan ikke hjælpe dig med detaljerne,
men søg evt. på www.own-age.com eller andetsteds.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk