Darwina ???
Fra : Tony S

Dato : 15-12-05 17:57

Hej.
Min knægt ønsker sig et spil der hedder Darwina.
Kan slet ikke finde noget om det , heller ikke en
butik der sælger det.
Har han stavet navnet forkert eller er spillet for
nyt eller for gammelt til at finde noget om det ?

Tony

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 15-12-05 18:15

Tony S wrote:
> [...]
> butik der sælger det.
> Har han stavet navnet forkert eller er spillet for
> nyt eller for gammelt til at finde noget om det ?

Det kan købes på steam, Valves distributions-program. Find mere info på
www.steampowered.com

Spillet er iøvrigt genialt (dvs. demoen i hvertfald)

/Anders

Fra : BuFFerz

Dato : 16-12-05 00:51

Jeg har købt spillet via Steam - Du betaler online og downloader spillet.
Hvis din søn spiller fx Counter-Strike i forvejen kender han programmet
Steam i forvejen.

www.SteamPowered.com

Fra : PerX ...

Dato : 17-12-05 21:05

In article <43a1a039$0$38622$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
stenvej@gmail.com says...
> [...]
> butik der sælger det.
> Har han stavet navnet forkert eller er spillet for
> nyt eller for gammelt til at finde noget om det ?

Du kan bestille det direkte fra dem som har lavet det og få en CD
tilsendt:
http://www.darwinia.co.uk/

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 18-12-05 08:30

On Sat, 17 Dec 2005 21:04:48 +0100, PerX ...
<hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:

> Du kan bestille det direkte fra dem som har lavet det og få en CD
> tilsendt:
> http://www.darwinia.co.uk/

Det kan også bestilles hos softxchange.dk.

Det er i øvrigt ikke et nyt spil, som mange tror, men ca. 3/4 år
gammelt.

Venligst
Thomas