F1 spil
Fra : Jasper Norman

Dato : 15-12-05 00:19

Så vidt jeg husker, har dette spørgsmål været oppe mange gange før... men
jeg kan ikke huske hvad svarene var

Kort og godt: Hvilket er det bedste F1 spil? Jeg er ikke fanatiker mht. at
kunne stille på vingernes vinkel eller vægtforskydningen, men vil dog gerne
have, at bilen kan gå bare en lille smule i stykker.

Er der ellers nogle gode spil derude? Jeg går ud fra, at NFSU Most Wanted er
et "must"?

Mvh

Jasper

Fra : Bruno

Dato : 15-12-05 01:16

Jasper Norman wrote:
> [...]
> kunne stille på vingernes vinkel eller vægtforskydningen, men vil dog gerne
> have, at bilen kan gå bare en lille smule i stykker.

GP Legends er det bedste

> Er der ellers nogle gode spil derude? Jeg går ud fra, at NFSU Most Wanted er
> et "must"?

Det er skod imho!

Det er nærmest en ny definition på ordet urealistisk!

Mvh

Bruno

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 15-12-05 16:56

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse
> Det er skod imho!
>
> Det er nærmest en ny definition på ordet urealistisk!

Det er et arkadespil. Hvad havde du regnet med?

/Kenneth Iversen

Fra : Bruno

Dato : 15-12-05 21:54

Kenneth Iversen wrote:
> Det er et arkadespil. Hvad havde du regnet med?

Jeg havde ikke regnet med andet, der er ikke lavet et godt NFS spil
siden NFS V. Og når nu Jasper spurgte efter spil med lidt realisme, så
kan man vel dårligt anbefale most Wanted.

Mvh

Bruno

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 16-12-05 10:33

> Jeg havde ikke regnet med andet, der er ikke lavet et godt NFS spil siden
> NFS V. Og når nu Jasper spurgte efter spil med lidt realisme, så kan man
> vel dårligt anbefale most Wanted.

Sjovt nok, syntes jeg det er det bedste NFS siden Porsche Unleased.

Nu var det så også ham selv der spurgte omkring Most Wanted så det
vil jeg mene at man kan tillade sig :)

Ellers syntes jeg at der skulle kigges på GTR og GT Legends også.
De kan være meget realistiske, hvis man indstiller dem rigtigt.

/Kenneth Iversen

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 15-12-05 17:00

> Er der ellers nogle gode spil derude? Jeg går ud fra, at NFSU Most Wanted
> er et "must"?

Det er et meget sjovt spil, syntes jeg. Meget underholdende
politijagter

Arkadespil, bilerne går ikke i stykker og
nogle mener at der er nogle biler der er umulige
at styre. Dette har jeg dog ikke haft nogle problemer
med selvom jeg bruger tasteturet.

/Kenneth Iversen

Fra : Mark Jensen

Dato : 17-12-05 15:52

On Thu, 15 Dec 2005 00:19:05 +0100, "Jasper Norman"
<ahrensbach@FJERNESpc.dk> wrote:

> [...]
>kunne stille på vingernes vinkel eller vægtforskydningen, men vil dog gerne
>have, at bilen kan gå bare en lille smule i stykker.

Jeg savner faneme også et godt F1 spil. Og et der kan spilles online.
EA spillene var ikke mig og F1 GP spillene kunne ikke spilles online,
og der har ikke været nogle nye F1 spil længe.

Det er noget helt andet at hamre afsted i en F1 racer end alle de der
rally-agtige bilspil der er derude