Størrelse på pop-up vindue
Fra : Christina

Dato : 14-12-05 15:30

Hejsa
Jeg har et mærkeligt problem med et pop-up vindue. Lige meget
hvad jeg sætter bredden til, er pop-up vinduet lige smalt.
Håber nogen kan hjælpe mig
Christina

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-12-05 15:59

Christina skrev:

>Jeg har et mærkeligt problem med et pop-up vindue. Lige meget
>hvad jeg sætter bredden til, er pop-up vinduet lige smalt

Du retter bare din kode, så den ikke laver det nummer.

PS. Hvordan havde du tænkt dig, at vi skal kunne svare når vi
ikke aner, hvordan den kode du bruger ser ud?

Kom med et link eller, hvis den ikke er online, så upload em
testside, vi kan se.

Brug evt. http://www.echoecho.com/dk/toolpopupgenerator.htm til
at lave koden med.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Christina

Dato : 15-12-05 10:02

Knud Gert Ellentoft wrote in
dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Christina skrev:
>

> PS. Hvordan havde du tænkt dig, at vi skal kunne svare når vi
> ikke aner, hvordan den kode du bruger ser ud?

Ups!, jeg havde glem at henvise til siden, her kommer den:

http://www.alookup.dk/Job.htm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-12-05 15:43

Christina skrev:

>Ups!, jeg havde glem at henvise til siden, her kommer den:

Når jeg ændrer størrelsen i det script du bruger, så ændres
størrelsen på popupvinduet.

Kan det skyldes, at du får det at den gamle side fra browserens
cache?

Opdater med F5.
så ryger du på min ignoreringsliste.