"Hjælp jeg prøver igen!!" Efter en kam~
Fra : jama

Dato : 13-12-05 11:26

Hjælp jeg prøver igen!!

Efter en kammerat søn har lånt mit spil "DIABLO"og spillet det på nettet
(som muti
player)og samtidig reg. det,kan jeg ikke mere install. det igen på min egen
PC. Efter mit eget spil er gået i sort, ville jeg atter install.det,men
fik så en fejlmeddelelse,at det ikke kunne install.mere og der manglede
eller
der var en fejl i en dll.fil
Hvad er galt
mvh. mvama

Fra : JYH

Dato : 13-12-05 12:22

jama wrote:

> [...]
> min egen PC. Efter mit eget spil er gået i sort, ville jeg atter
> install.det,men fik så en fejlmeddelelse,at det ikke kunne

Prøv evt. at installere spillet på en anden pc.
Hvis problemet er det samme, kan det være at
der er kommet en ridse i cd'en
Så bliver du nok nødt til at anskaffe spillet igen.

Fra : mvama

Dato : 14-12-05 13:00

"JYH" <jyh@no.spam> wrote in message

> Prøv evt. at installere spillet på en anden pc.
> Hvis problemet er det samme, kan det være at
> der er kommet en ridse i cd'en
> Så bliver du nok nødt til at anskaffe spillet igen.

Dette er prøvet og det går godt nok med at install.spillet (cd1-2-3) ,men
når spillet starterop skal cd 1 i,og så kommer fejlmeddelelse med manglene
dll.fil.Når cd 1 sættes i og der skal spilles så kommer den kun til 60% og
så standser de med fejl.
ps.Og jeg har renset min PC etc.så der ikke skulle være fejl på den
mvh, mvama

Fra : JYH

Dato : 14-12-05 15:31

mvama wrote:
> [...]
> den kun til 60% og så standser de med fejl.
> ps.Og jeg har renset min PC etc.så der ikke skulle være fejl på den

Du kunne hente en no-cd patch fra
www.gamecopyworld.com
så kan du spille uden at have cd'en i.

Du kunne også prøve at "Googl"e efter den manglende fil.

Fra : jama

Dato : 14-12-05 16:32

> Du kunne hente en no-cd patch fra
> www.gamecopyworld.com
> så kan du spille uden at have cd'en i.
>
> Du kunne også prøve at "Googl"e efter den manglende fil.
Jeg takker
mvh. mvama

Fra : mvama

Dato : 14-12-05 13:02