Gyngestativ til haven
Fra : Gunnar007

Dato : 12-12-05 21:12

Vi mangler et gyngestativ til junior. Det skal placeres i haven, og bruges i
fritiden.

Vi vil gerne have et i jern, da vi ikke bryder os om dem man kan købe i træ.

Hvor dælen kan vi købe sådan et henne ?
Gerne med link til billeder.

Hilsen G

Fra : S.B.

Dato : 13-12-05 17:25

"Gunnar007" <007g@teamsos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i fritiden.
>
> Vi vil gerne have et i jern, da vi ikke bryder os om dem man kan købe i

Vi købte vores hos Råd og Dåd, men tror da alle større byggemarkeder ligger
inde med dem

Søren

Fra : Gunnar007

Dato : 13-12-05 21:51

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Vi købte vores hos Råd og Dåd, men tror da alle større byggemarkeder
> ligger inde med dem
>
> Søren

Købte i det forneligt, da jeg har hørt at de er taget af markede igen, pga
af sikkerhedsproblemer ??

Hilsen G

Fra : S.B.

Dato : 14-12-05 16:52

> Købte i det forneligt, da jeg har hørt at de er taget af markede igen, pga
> af sikkerhedsproblemer ??
>
> Hilsen G

Nej det er vel en 1½ år siden vi købte det.
Du kan hente min for 1 flaske rødvin, hvis du selv gider sætte 2 nye
plasticsæder på gyngerne, og du gider kører til Århus

/S

Fra : Gunnar007

Dato : 14-12-05 21:32

> Nej det er vel en 1½ år siden vi købte det.
> Du kan hente min for 1 flaske rødvin, hvis du selv gider sætte 2 nye
> plasticsæder på gyngerne, og du gider kører til Århus
>
> /S

Fristende tilbud, men jeg kommer fra "øen".

Men tak for tilbuddet

Hilsen G