Hvor gemmes favorites/Foretrukne til/ i E~
Fra : Leo

Dato : 12-12-05 14:10

Jeg skal have min HD tømt og genindstalleret, men har temmelig mange links
liggende under favorites. Det vil være en næsten håbløs opgave at huske
eller finde dem alle igen - hvor gemmes de, så jeg kopiere dem over i en
nyinstallation - og kan de bruges ved en nedgradering af Windows?

Fra : Max

Dato : 12-12-05 14:18

Hej

> eller finde dem alle igen - hvor gemmes de, så jeg kopiere dem over i en
> nyinstallation - og kan de bruges ved en nedgradering af Windows?

Du kan eksportere dem fra Explore ved at vælge Filer i menuen og
så Importere og Eksportere

Mvh Max

Fra : Frank Olieu

Dato : 12-12-05 14:29

Leo wrote:

> [...]
> liggende under favorites. Det vil være en næsten håbløs opgave at huske
> eller finde dem alle igen - hvor gemmes de, så jeg kopiere dem over i en

De ligger i '%userprofile%\Foretrukne' (sædvandligvis 'c:\Documents and
Settings\[brugernavn]\Foretrukne').

> og kan de bruges ved en nedgradering af Windows?

Det skulle de gerne gøre. Det er bare genvejsfiler.

--
Venlig hilsen | Kind regards | Cordialement
Frank

Fra : philaweb

Dato : 12-12-05 14:22

Leo skrev:

> [...]
> eller finde dem alle igen - hvor gemmes de, så jeg kopiere dem over i en
> nyinstallation - og kan de bruges ved en nedgradering af Windows?

WinXP:

Lokal Disk (C:) > Documents and Settings > Ejer > Foretrukne

--

venlige hilsener...

Philaweb

Mine bogmærker: http://del.icio.us/philaweb.