Race hund sælges
Fra : HAM SELV

Dato : 11-12-05 18:45

Trods den har været solgt en gang sættes den nu til salg igen, da køber
sprang fra med en meget åndsvag undskyldning, men det skal nu ikke gå ud
over hunden, så her en race ren ægte sommerfuglepappilion ca. 4 år hun hund
har fået to sæt hvalpe med godt resultat, den er vant til at sove i seng og
er meget godmodig, alle service ved dyrelægen er overholdt, og den er medlem
hos DHL samt alle papirer haves på den:)

Sælges for kun 2500,- burde koste meget mere, men det eneste krav er at den
skal have de samme betingelser som den har haft her:)

Befinder sig i Løgstør

Link til billeder

Med venlig hilsen
Susanne Sørensen

Fra : jopa

Dato : 11-12-05 18:49

HAM SELV skriblede bla:

> Sælges for kun 2500,- burde koste meget mere, men det eneste krav er
> at den skal have de samme betingelser som den har haft her:)

<FUNDATS>
Gruppen er ikke beregnet på køb og salg, der i stedet henvises til den
relevante gruppe i dk.marked-hierakiet.

</FUNDATS>

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : HAM SELV

Dato : 11-12-05 18:55

Ok hvordan finder jeg så den gruppe?

Susanne Sørensen

Fra : HAM SELV

Dato : 11-12-05 18:57

Har fundet det og undskylder, er sat i den rigtige nu:)

Susanne Sørensen

Fra : Thomas

Dato : 11-12-05 18:57

Gruppen hedder:

dk.marked.privat.dyr

Hilsen Thomas

Fra : pwh

Dato : 11-12-05 20:05

jopa wrote:
> <FUNDATS>

Æv bæv netbetjent
Milo kunne da godt bruge sådan en Pappilion som legetøj

/Jens

Fra : jopa

Dato : 11-12-05 20:37

pwh skriblede bla:

> Æv bæv netbetjent
> Milo kunne da godt bruge sådan en Pappilion som legetøj

2500 for en enkelt mundfuld
Hmm godtnok fortjener han det bedste.
Nej han må nøjes med at spise en kat i ny og næ
de er gratis
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 11-12-05 20:46

pwh skriblede bla:
> Milo kunne da godt bruge sådan en Pappilion som legetøj

Sådan forklæder han sig når han går på kattejagt
http://zora.dk/milo.jpg

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 11-12-05 21:50

jopa skriblede bla:
> pwh skriblede bla:
>>
> Sådan forklæder han sig når han går på kattejagt
> http://zora.dk/milo.jpg

og her med resterne
http://zora.dk/milo2.jpg

--
Mvh.John

Fra : Leyna

Dato : 11-12-05 22:59

On Sun, 11 Dec 2005 21:50:13 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>jopa skriblede bla:

>og her med resterne
>http://zora.dk/milo2.jpg

Hovsa... Hvor er Samson!

Saaaaaamsooon... misse, misser, miiiser...
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 12-12-05 06:09

> og her med resterne
> http://zora.dk/milo2.jpg

Pjat med dig, Milo er garanteret en rigtig
katteelsker ligesom mine hunde når det kommer til stykket

/Jens

Fra : Eva Schmidt

Dato : 12-12-05 00:01

> pwh skriblede bla:
>>
> Sådan forklæder han sig når han går på kattejagt
> http://zora.dk/milo.jpg

Tror ikke han behøver løbe efter katten - den dør da af grin, når den ser
det store skrummel udklædt

Eva

Fra : jopa

Dato : 12-12-05 10:04

Eva Schmidt skriblede bla:

> Tror ikke han behøver løbe efter katten - den dør da af grin, når den
> ser det store skrummel udklædt

Vi har et par staldkatte og når det er lykkes ham et par gange at få dem op
i et hjørne så gør han dem intet.
Tror bare han leger tagfat med dem.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 12-12-05 10:13

> Eva Schmidt skriblede bla:

> Vi har et par staldkatte og når det er lykkes ham et par gange at få dem
> [...]

Dygtige Milo - sådan skal det være *SS*
Hvad med kattene, gør de så heller ikke ham noget?

mvh Eva

Fra : jopa

Dato : 12-12-05 10:45

Eva Schmidt skriblede bla:

> Dygtige Milo - sådan skal det være *SS*
> Hvad med kattene, gør de så heller ikke ham noget?

Jo da de sidder på bagbenene og bokser ham på næsen.
Men det er skisme svært at lære en hund ikke at rende efter noget der
bevæger sig
De er jo kun halvtamme og er ikke inde i huset.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-05 13:15

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse news:439d3ce7$0$15795

> Vi har et par staldkatte og når det er lykkes ham et par gange at få dem
> op i et hjørne så gør han dem intet.
> Tror bare han leger tagfat med dem.

Hunde bliver nogle hjælpeløse fæ, hvis kattene ikke stikker af.
Det har vores katte fundet ud af, så de stopper op og vender sig, hvis der
er en af hundene, der skulle finde på, at løbe efter dem. Så bliver hunden
helt forfjamsket og ved ikke, hvad den skal gøre.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 12-12-05 19:45

On Mon, 12 Dec 2005 13:15:17 +0100, "Buffy" wrote:

> [...]
>hvis der er en af hundene, der skulle finde på, at løbe efter dem.
>Så bliver hunden helt forfjamsket og ved ikke, hvad den skal gøre.

Den si'r:
Hva' nu? Nu gik det ellers lige så godt... ;-D

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 12-12-05 20:11

On Mon, 12 Dec 2005 10:03:31 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Vi har et par staldkatte og når det er lykkes ham et par gange at få dem op
>i et hjørne så gør han dem intet.
>Tror bare han leger tagfat med dem.

Hvad skulle også selv den største hund kunne gøre ved en staldkat? :
http://www.kmj-maskinudlejning.dk/staldcat_m1.htm

-snart med hund: http://vedskovens.dk/d/hv/2005_olivia/051030/051030_d2.htm

Fra : pwh

Dato : 12-12-05 06:07

> Sådan forklæder han sig når han går på kattejagt
> http://zora.dk/milo.jpg

*LOL* SuperMilo.

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 12-12-05 10:36

On Sun, 11 Dec 2005 18:45:23 +0100, "HAM SELV" wrote:

> [...]
>Sælges for kun 2500,- burde koste meget mere, men det eneste krav er at den
>skal have de samme betingelser som den har haft her:)

Da det er ganske tydeligt på billedet, som jeg har fået pr. mail,at
hunden er en fejlfarve, er jeg absolut ikke interesseret!
Racen Papillon SKAL ha' sort næse, sorte læber og mørkebrune eller
sorte øjne. Pigen dér er "leverpostejfarvet", og det burde stå i
hundens stambog, at der ikke må avles på hende! Det er yderst useriøst
at avle på fejl og hjælper kun med til at ødelægge racen!

Fra : fam. Ager

Dato : 12-12-05 10:53

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hundens stambog, at der ikke må avles på hende! Det er yderst useriøst
> at avle på fejl og hjælper kun med til at ødelægge racen!

---------------

bare af nysgerrighed.. hvordan kan den avlskåres hvis den har så tydelige
fejl??. den havde da ikke gået for min race ihverfald..
godtnok skal der kun en 2. præmie for at den kan avlsgodkendeshvad man altid
kan diskutere om det er nok, men der burde så store fejl da ikke kunne
accepteres?!.

jeg undrer mig bare.

mvh. marie

Fra : x Vuf x

Dato : 12-12-05 12:34

On Mon, 12 Dec 2005 10:53:14 +0100, "fam. Ager" wrote:
> [...]

>kan diskutere om det er nok, men der burde så store fejl da ikke kunne

DET er den med garanti heller ikke blevet! Kan de avle på fejl,
tvivler jeg på, de avler med stambog. Har hunden været udstillet i
DHL, har den fået avlsforbud stemplet i bogen!

>jeg undrer mig bare.

2. præmie ER nok. Læs lige standarderne igennem. 2. præmie,
der er hunden racetypisk men er måske ikke lige i pels eller
tænderne ikke renset godt nok.

I DHL bliver hundene ikke avlskårede eller avlsgodkendte.
De KAN indgå i avl!

Fra : fam. Ager

Dato : 12-12-05 12:50

> [...]
> tænderne ikke renset godt nok.
>
> I DHL bliver hundene ikke avlskårede eller avlsgodkendte.

------------

dvs. at en hund der er en 3.pr. værdig eller mindre, kan med dhl`s
velsignelse indgå i avl?, eller hvordan bliver det afgjort om en hund kan
indgå i avl? hvis der ikke er tale om noget avlsgodkendelse?
jeg er ikke ude på nogen diskussion , jeg undrer mig bare.

mvh. marie

Fra : x Vuf x

Dato : 12-12-05 19:50

--------------------------------

> [...]
>kan indgå i avl? hvis der ikke er tale om noget avlsgodkendelse?
>jeg er ikke ude på nogen diskussion , jeg undrer mig bare.

Jeg var af den overbevisning, at du kunne læse?!
Hvor står der, i det jeg har skrevet, at 3. præmie,
0 eller KIB kan indgå i avlen?

DHL kører efter FCI-standard for de forskellige racer.

Fra : fam. Ager

Dato : 13-12-05 07:20

> Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk
>
> Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
--------------------

du behøver ikke at være grov sonja, som sagt var det ovenstående sætning der
gav mig undren, at de ikke bliver avlsgodkendt...
men jeg skal da aldrig spørge dig mere.
mvh. marie

Fra : x Vuf x

Dato : 14-12-05 00:43

On Tue, 13 Dec 2005 07:19:38 +0100, "fam. Ager" wrote:
> [...]

>du behøver ikke at være grov sonja, som sagt var det ovenstående sætning der
>gav mig undren, at de ikke bliver avlsgodkendt...

Hvor fa.... (ja, nu bli'r jeg sg* grov)
ser du det grove i ovenstående?
Andet end i din egen sætning, vel at mærke!

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 13-12-05 21:56

> [...]
>
> Jeg var af den overbevisning, at du kunne læse?!
> Hvor står der, i det jeg har skrevet, at 3. præmie,

Sorry, jeg måtte oxo lige læse det du havde skrevet igennem et par gange,
før pointen faldt.

VH Pernille