BF2 SP problemer part 2
Fra : Keldo

Dato : 11-12-05 14:18

nu fik jeg endelig patchet lortet. men virker det, nej da. Når jeg forsøger
at joine en server smides jeg helt ud af spillet. Nogle forslag?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-12-05 15:41

"Keldo" wrote

> nu fik jeg endelig patchet lortet. men virker det, nej da. Når jeg
> forsøger at joine en server smides jeg helt ud af spillet. Nogle forslag?
Ja hold dig til een tråd!

Anyway:
Reinstaller programmet i <drive>\program files i stedet for
<drive>\programmer
Det løste problemet for os (2 maskiner)

- Peter

Fra : sfc

Dato : 11-12-05 16:13

"Keldo" <keldo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> nu fik jeg endelig patchet lortet. men virker det, nej da. Når jeg
> forsøger at joine en server smides jeg helt ud af spillet. Nogle forslag?

Du skal installere Patch 1.12 igen, efter SP.

// SId

Fra : Keldo

Dato : 11-12-05 16:36

"sfc" <sfcFJERN@FJERNtiscali.dk> skrev i en meddelelse

> "Keldo" <keldo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Du skal installere Patch 1.12 igen, efter SP.
>
> // SId
Det har jeg gjort, flere gange endda. Bliver stadig smidt af når jeg
forsøger at joine en server!