Druknet Puch Maxi :(
Fra : Titan Kræmmer Møller

Dato : 11-06-01 12:11

Jeg har en puch maxi hvor den er væltet og der er røget benzin
ud over hele motoren. Hvad skal jeg gøre for at for den til at
virke (starte) igen? På forhånd tak..

--
ICQ# 120432482

Fra : Seth-Enoch

Dato : 11-06-01 13:50

Titan Kræmmer Møller <dsl3789@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Jeg har en puch maxi hvor den er væltet og der er røget benzin
> ud over hele motoren. Hvad skal jeg gøre for at for den til at
> virke (starte) igen? På forhånd tak..

Væltet? Og hvor i ligger problemet med benzin'en? Min virkede fint efter der
var nogen der lige synes den skulle ned og lægge(den stod nede i byen).

--
Seth-Enoch

Fra : Titan Kræmmer Møller

Dato : 11-06-01 14:34

> Væltet? Og hvor i ligger problemet med benzin'en? Min virkede fint efter
der
> var nogen der lige synes den skulle ned og lægge(den stod nede i byen).

Den er væltet og så er der på en eller anden måde et utæt sted på tanken
hvor der har fosset lidt benzin ud over stort set hele maskinen. Den vil
ikke starte nu.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 11-06-01 17:33

> [...]
> Den er væltet og så er der på en eller anden måde et utæt sted på tanken
> hvor der har fosset lidt benzin ud over stort set hele maskinen. Den vil

Det burde ikke betyde noget. Benzinen fordamper ret hurtigt og så plejer der
ikke at være mere i det..

Men det kan ske, at der er løbet benzin ind til f.eks. platinerne. Det kunne
jeg da forestille mig kunne give problemer. Dette kunne også være tændrør
osv., selv om man kunne forestille sig, at det ikke ville give problemer
efter det er fordampet.
Rens platinerne (evt. med et stykke smergellærred)

Ellers kan der have været noget skidt i karburatoren, som måske har sat sig
et uheldigt sted. Så skal den renses grundigt med trykluft (efter
adskillelse vel at mærke).

Ellers er der den dumme:
Er der overhovedet benzin tilbage på tanken?

signing off.. demolition

Fra : Titan Kræmmer Møller

Dato : 11-06-01 18:04

> signing off.. demolition

Tak for dit svar, tror jeg dumper den og hygger mig med min super sonic ;)