IE ændrer min startside
Fra : Monty

Dato : 09-12-05 23:00

Når jeg åbner min IE går den ind på msn.com selvom jeg ændrer den til fx
google. Jeg trykke at den skal ændre og trykker anvend men så snart jeg
lukker ned er den tilbage til msn.com. Træls

Hvordan får man den til at blive på google?
Jeg kører xp pro og alle updates skulle være der?

Monty

Fra : Ole C

Dato : 10-12-05 03:26

Monty skrev blandt andet:

> [...]
>
> Hvordan får man den til at blive på google?
> Jeg kører xp pro og alle updates skulle være der?

Og du gør det via Funktioner>Internetindstillinger>fanebladet
Generelt>knappen "Brug aktuel side" - når du er på Google?
Måske du har et program a la Spysweeper kørende, så det er det der hindrer
en ændring af af din startside? - i så fald skal det pågældende program give
tilladelse til ændringen.
--
vh
Ole C

Fra : Martin

Dato : 13-12-05 16:12

Der findes også irriterende små programmer der selv bestemmer din
startside.
Men går ikke lige ud fra at MSN kunne finde på sådan noget
--------------------------
Sendt via http://IT.shoppin.dk

Fra : Frank Olieu

Dato : 13-12-05 20:53

_Monty_ skrev:

> Når jeg åbner min IE ...

Det er ikke 'din' IE! Microsoft ejer den! De gi'r dig bare lov til at
bruge den! :)

> <bla>
> Hvordan får man den til at blive på google?
> Jeg kører xp pro og alle updates skulle være der?

Nå, har du fået din daglige update i dag?...
Det bedste du kan gøre er _ikke_ at bruge den! Brug en rigtig browser
(Mozilla eller Opera), eller endnu bedre: /opgradér/ XP til Linux!

--
Venlig hilsen
Frank

Fra : L.E.P.

Dato : 14-12-05 09:01

Tue, 13 Dec 2005 20:52:55 +0100, skrev Frank Olieu
<frankSP@M-ME-NOTolieu.net> :

Bøvs. Og hvad kan man så bruge det til?

Lars