spil fra thailand
Fra : Bruno lind

Dato : 09-12-05 20:58

Er der nogen herinde der ved om der er problemer med at få original spil
købt i thailand til at fungere her i dk?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-12-05 23:13

"Bruno lind" <stempelvejen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen herinde der ved om der er problemer med at få original spil
> købt i thailand til at fungere her i dk?

Det er vist temmelig svært, da det vist er svært at finde originale spil i
Thailand.

Kurt

Fra : Bruno lind

Dato : 09-12-05 23:45

nej det er det ikke - en af mine kammerates bekendte har købt flere spil i
phuket som er i ubrudte original embalage med manualer, serienummre
o.s.v -
har ikke hørt fra vedkommende om spillene virker, derfor forhører jeg mig
her i gruppen...

Fra : Martin

Dato : 10-12-05 01:31

"Bruno lind" <stempelvejen@hotmail.com> wrote in message
> nej det er det ikke - en af mine kammerates bekendte har købt flere spil i
> phuket som er i ubrudte original embalage med manualer, serienummre

Men det er vist ikke en garanti for at det ikke er et kopiprodukt: de er goé
til det i Thailand...
Mvh Martin

Fra : Hasa la vista baby

Dato : 10-12-05 14:36

Hvis det er een af dine kammerater, hvorfor spørger du så ikke bare ham???

Rap.

Fra : Dopedog

Dato : 10-12-05 12:44

> Er der nogen herinde der ved om der er problemer med at få original spil
> købt i thailand til at fungere her i dk?

De skulle gerne virke ganske fint :)