Musens position i dokumentet.
Fra : Hans Larsen

Dato : 09-12-05 20:34

Hejsa NG,

Jeg prøver at lave et tooltip-script til min hjemmeside, men jeg
kan ikke rigtig få det til at virke i Firefox.
Problemet er, at scriptet ikke kan finde musens position i
firefox, og derfor viser tippet i position 0,0.
Jeg har lagt et lille eksempel på mit script op på nettet,

www.bloodofluzifer.dk/tooltip.htm

så hvis der er nogen som har en idé til hvad jeg skal gøre, ville
jeg
blive rigtig glad...

Hans

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian Sparre

Dato : 09-12-05 21:45

> så hvis der er nogen som har en idé til hvad jeg skal gøre, ville
> jeg
> blive rigtig glad...

Jeg er ikke selv javascript haj så derfor har jeg brugt overLIB med stor
succes (http://www.bosrup.com/web/overlib/)

--
Sparre

Fra : Hans Larsen

Dato : 10-12-05 16:19

Christian Sparre wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Jeg er ikke selv javascript haj så derfor har jeg brugt overLIB med stor
> succes (http://www.bosrup.com/web/overlib/)

Hej Sparre

Jeg har set på en hel del af de scripts der ligger på nette (selvom jeg
aldrig har støt på overlib), men jeg kunne godt tænke mig at få mit egent
til at virke. I Explorer virker mit script også helt som det skal. Det er
bare Firefox/mozilla som gi'r problemer.

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 17-12-05 20:22

Hans Larsen wrote:

> [...]
> til at virke. I Explorer virker mit script også helt som det skal. Det er
> bare Firefox/mozilla som gi'r problemer.

Jeg har i en del år brugt Overlib og det er meget stabilt og udviklet
over en hel del år efterhånden - noget af det bedste til formålet og
meget fleksibelt, så hvis udgangspunktet er at få et pænt og kompatibelt
resultat er der ikke det store valg. Hvis udgangspunktet er at lære
noget og blive klogere, skal du bare fortsætte med at udvikle dit eget.

Mvh Tommy

Fra : Jeffers

Dato : 10-12-05 17:07

On Fri, 9 Dec 2005 21:45:27 +0100, "Christian Sparre"
<sparrez@gmail.com> wrote:

> Jeg er ikke selv javascript haj så derfor har jeg brugt overLIB med stor
> succes (http://www.bosrup.com/web/overlib/)

Der er også et udmærket et her:
http://www.walterzorn.com/tooltip/tooltip_e.htm#docu