koder
Fra : www.sitecenter.dk/bo~

Dato : 09-12-05 06:52

hvordan og hvor kan man hente koder til.
jeg vil gerne har at der er et par stykker af mine
venner kan upload midi filer, billeder m.m.
til min hjemmeside-
det skal ikke være samme navn og password som
jeg selv bruger.
kan i hjælpe mig ?

Jørgen

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 09-12-05 11:16

On Fri, 9 Dec 2005 06:51:38 +0100, "www.sitecenter.dk/bodholdt/"
<oz3jbp@privat.dkx> wrote:

> [...]
>venner kan upload midi filer, billeder m.m.
>til min hjemmeside-
>det skal ikke være samme navn og password som

Hej Jørgen

Det vil kræve et script og at din udbyder understøtter PHP/Perl/CGI.

Du kan finde sådanne scripts her :

http://www.hotscripts.com

Men jeg ville nok istedet for anbefale dig en portal løsning, for det
kan meget nemmere det du efterspørger.

Postnuke CMS er den største på det danske og internationale marked og
med 76.000 kørende installationer er du sikker, på at du altid kan få
gratis support bl.a. via det danske postnuke forum :

http://www.postnuke.dk/

Du kan se et eksempel på en kørende postnuke portal her :

http://www.findsvar.dk/

Du kan eventuelt kontakte mig via mit firmas hjemmeside :

http://www.easywebhost.org

-----
Mogens
www.easywebhost.org

Fra : Leonard

Dato : 09-12-05 12:13

Mogens Jørgensen - www.easywebhost.org
<admin@yyy-easywebdesign-xxx.org> wrote:

>Det vil kræve et script og at din udbyder understøtter PHP/Perl/CGI.

Det var da et imponerende forkert svar.

Opgaven kan løses på mange måder, det kan fx være en ftp-adgang til
hver bruger, det kan også være noget der skrives i PHP, ASP eller
noget andet der kan køres på serveren og som kan håndtere fil-opload.

Der er flere muligheder, men det kræver at opgaven tydeliggøres lidt
mere.

Skal det bare være fildeling mellem dem der får adgang eller skal de
oploadede filer kunne hentes af alle?
Skal det vises pænt frem på en hjemmeside eller er en filoversigt nok?

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : www.sitecenter.dk/bo~

Dato : 09-12-05 18:16

> [...]
> oploadede filer kunne hentes af alle?
> Skal det vises pænt frem på en hjemmeside eller er en filoversigt nok?

Det skal kun være fildeling mellem dem.

Jørgen

Fra : Leonard

Dato : 09-12-05 19:13

"www.sitecenter.dk/bodholdt/" <oz3jbp@privat.dkx> wrote:

>Det skal kun være fildeling mellem dem.

Så er det nemmeste at sætte en ftp-server op og der oprette de brugere
der ksla være.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/