hjælp spille comp
Fra : Aragorn25

Dato : 08-12-05 13:38

hej folkens jeg skal samle ny comp.

Har følgende:

Dvd
160gbhd pallalel
300wat atx kabinet.

Vil have et amd64 bit system, men har nogle spørgsmål.

Skal jeg købt nyt strømforsyning på 24pin til de nye bundkort, eller findes
der nogle der kan køre på 20pins?
Skal jeg bare købe et asus bundkort som jeg altid har gjort eller er der
noget bedre der ude?
Krav til bundkortrt r 1stk usb port, og pci ekspress port, intet andet
onbord er nødvendigt, er der nogle der kan anbefale mig noget godt?
Der er orpeton, sovket 7?? og 939 og 940 bundkort, hvad vælger mand idag?
Grafikkort bliver sikkert noget fx5500 eller måske GT6200 til de ca 700kr
Jeg spiller warcraft3, Diablo2 og generals. thats it.

Har ikke samlet noget i 1år der er sket meget i mellemtiden, nogle gode
råd???

Fra : Søren Larsen

Dato : 08-12-05 16:21

"Aragorn25" <Aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg spiller warcraft3, Diablo2 og generals. thats it.
>
> Har ikke samlet noget i 1år der er sket meget i mellemtiden, nogle gode

Det er nok bedst du rykker indlægget op i dk.edb.hardware, de ved meget
mere, og det er den rigtige gruppe